خانم بازیگرانی که از شوهرشان بزرگ تر اند! + عکس و اسامی شوگر مامی های سینمای ایران!

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه ی عالی خصوصی در رشته ی موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه ی بازیگری دارد.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است.

بازیگران ایرانی

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته ی هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده ی صدا و سیما فعالیت کند. ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد.

امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. ریما رامین فر 4 سال از امیر جعفری بزرگتر است .

بازیگران ایرانی

رویا نونهالی (متولد 24 بهمن 1341 در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است . اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده ی شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد.

نونهالی دارای تحصیلات در رشته ی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند. رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند. رویا نو نهالی 4 سال از همسرش بزرگتر است.

بازیگران ایرانی

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان 3 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد. شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند. علیرضا محمدی با نام هنری علیرضا آرا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 30 آذر سال 1354 در تهران متولد شد. اختلاف سنی این زوج هنرمند 3 سال است.

بازیگران ایرانی

روناک یونسی متولد 1359، تهران بازیگر سینما و تلویزیون دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.بازی متفاوت یونسی درفیلم تحسین شده ی روزروشن حسین شهابی، روی دیگری از توانایی های این بازیگرسینما رابه نمایش گذاشته است.

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.

بازیگران ایرانی

کدخبر: 929447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟