اجاره کردن شوهر توسط دختران با انگیزه شرم آور ! / زشت ترین اقدام در کشوری عجیب !

در برخی از کشورهای قوانین عجیبی وضع می شود، در این مقاله با کشوری آشنا می شوید که در آن برای دختران ترش شوهر وجود دارد.

در چین ، دختران می توانند شوهر جایگزین داشته باشند. در این کشور پرجمعیت، به دلیل افزایش جمعیت، دختران مجبورند شوهران خود را اجاره کنند. مدت هاست که سایت های مختلفی برای اجاره شوهر به این دختران در چین افتتاح شده و به طور گسترده در حال فعالیت هستند.

در چین به دلیل جمعیت زیاد این کشور، بسیاری از مردم به ویژه دختران مجبورند برای یافتن شغل مناسب به شهرهای دیگر بروند و دور از خانواده زندگی کنند. این دختران به دلیل شرایط کاری و رقابت برای یافتن شغل در چین مجبورند هر چند سال یکبار خانواده خود را ببینند.

از طرفی خانواده ها اصرار دارند فرزندانشان ازدواج کنند! برای همین این دخترا در اقدامی شرم آور دست به کارهای عجیب و غریب میزنن و برای خودشون شوهر میگیرن!! در واقع وقتی این دختران تصمیم می گیرند با خانواده خود ملاقات کنند، پسر یا مردی را برای مدت معینی اجاره می کنند و با خود به شهر می برند تا با خانواده اش ملاقات کنند و اعلام کنند که ازدواج کرده اند و مرد شوهر اوست!

مدت هاست که سایت های مختلفی برای اجاره شوهر به این دختران در چین افتتاح شده و به طور گسترده در حال فعالیت هستند. مبلغ پرداختی دختران با توجه به مدت اجاره متفاوت است و در کل سفر تمامی هزینه ها از جمله غذا به عهده دختر می باشد!

کدخبر: 929197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟