تصویر جدید علی منصوری بازیگر نیما در سریال خط قرمز به همراه فرزندانش

علی منصوری بازیگر و آهنگساز و نوازنده پیانو می باشد که او با نقش نیما در سریال خط قرمز شناختیم. این بازیگر بی حاشیه و بسیار کم کار می باشد. وی سال ها پیش ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

این بازیگر با بازی در سریال خط قرمز توانست به شهرت برسد. علی منصوری از بازیگران با سابقه کشور و البته کم کار می باشد. علی منصوری سالهاست ازدواج کرده است و متاهل می باشد. وی در کنار علاقه مندی اش به بازیگری به نوازندگی پیانو نیز پرداخته است.

علی منصوری / علی منصوری بازیگر / بیوگرافی علی منصوری / همسر علی منصوری / عکس علی منصوری

علی منصوری بازیگر و آهنگساز ایرانی در ٢۵ شهریور سال ١٣۵٣ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته بازیگری در مقطع کارشناسی بوده و علاوه بر آن به دنبال آموختن حرفه ای موسیقی نیز بوده است.

علی منصوری از کودکی به موسیقی علاقه داشت و یکی از آرزوهای دوران کودکیش نوازندگی و آموختن انواع ساز بود. در پی تحقق پیدا کردن این آرزو از ده سالگی به دنبال فراگیری موسیقی رفت. سال ها بعد او کارهای مربوط به ارکستر و کنسرت بنیامین بهادری را بر عهده داشت.

فرزندان علی منصوری

فرزندان علی منصوری

علی منصوری بازیگر نقش نیما در خط قرمز

خط قرمز نام یک سریال تلویزیونی سبک درام و اجتماعی به کارگردانی قاسم جعفری است. این سریال اولین بار از ۱۳ آذر ۱۳۸۰ تا ۴ تیر ۱۳۸۱ به صورت هفتگی (هر سه‌شنبه) و برای دومین بار در خرداد و تیر ۱۳۸۳ به شکل روزانه از شبکهٔ سه تلویزیون ایران پخش شد. همچنین شبکه آی‌فیلم و شبکه‌های استانی نیز بارها به بازپخش آن اقدام کردند.

بازیگر نقش نیما در خط قرمز که سریالی بسیار پر مخاطب بود در اوایل جوانی این نقش را بازی کرده و بعدها با درخشش در این مجموعه تلویزیونی در آثاری چون گل مرداب؛ غریبانه، کمکم کن، با من قرار بگذار ، ضربان، و فیلم های سینمایی شتاب زده سرزمین مادری، رویای آخر، جاده متروک، قند ترش و …‌ایفای نقش کرده است.

کدخبر: 928675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟