ترنس بودن همسر اول امین حیایی از زبان خودش ! + اولیم افشاگری بعد از سالها سکوت

اخیرا عکس هایی از مونا بانکی پور همراه فرزندش دارا حیایی  منتسر شده است که شایعاتی مبتی بر تغییر جنسیت او در فضای مجازی را به وجود آورده است.

مونا بانکی پور  همسر سابق امین حیایی در واکنش به حواشی تغییر جنیسیت و یا ترنس بودنش در فضای مجازی نوشت:

عجب ملت عجیبی هستیم البته منظورم همگی نیست عده ی خاصی هستن ،، یه توضیحی بدم واسه یه مشت ادم که نمیفهمن و محدوده زندگیشون تا سر کوچه بوده و ادم شبیه من هیچ جای دنیا ندیدن .عرض کنم که دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم با احترامی که واسه همه ترنس ها قائل هستم خودم نیستم، اگه بودم ترسی نداشتم و اعلام میکردم ، و اینکه من دوست دارم موهامو کوتاه کنم لباس اسپرت بپوشم و با پسرم باهم بریم خرید کنیم و شبیه هم لباس بپوشیم در ارامش ،فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگه توضحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشین که اینقدر اسون قضاوت نکنین ، درضمن بهتره سکوت من نشکنه چون اگه سکوتم بشکنه خیلی حرفا دارم !

مونا بانکی پور

بیوگرافی مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی و مادر پسرش به نام دارا است که اکنون درخانواده پدرش و همراه با نیلوفر خوش خلق زندگی میکند. مونا بانکی پور یکی از چهره هایی که شاید برای شما ناآشنا باشد اما عکس هایش را درکنار بازیگران مطرح دیده باشید میتوان به مونا بانکی پـور اشاره کرد.

این خانم همسر یکی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینما به نام امین حیایی است. تصاویر مونا بانکی پـور با امین حیایی در فضای اینترنت موجود می‌باشد اما اطلاعات چندانی از این دو نفر که چه ارتباطی باهم دارند نمی‌تواند یافت

دارا حیایی پسر امین حیایی امسال دریک فیلم به همراه پدرش به نقش آفرینی پرداخته است.در روز اکران فیلم شعله ور با بازی دارا حیایی, مادرش مونا بانکی پور «همسر سابق امین حیایی» نیز به تماشای این فیلم نشست.

 

کدخبر: 928542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟