عکسی غیر قابل باور از همسر مایکل جکسون  غوغا کرد / این عکس بعد از فوت مایکل جکسون  منتشر شد

مایکل جکسون  خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده و بشردوست آمریکایی بود و عکسی از همسر این خواننده منتشر شده است . آثار مایکل جکسون  در موسیقی و رقص در کنار زندگی شخصی‌اش مایکل جکسون را به مدت چهار دهه به یکی از مشهورترین چهره‌های فرهنگ عامهٔ جهان تبدیل کرد، به گونه‌ای که از مایکل جکسون به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های فرهنگی قرن بیستم نام برده می‌شود.او از ۵ سالگی وارد صنعت موسیقی شد و به مدت ۴۵ سال فعالیت کرد. جکسون، بیتلز و الویس پرسلی با اختلاف بسیار زیاد از دیگر هنرمندان، پرفروش‌ترین هنرمندان جهان هستند. در سال ۲۰۰۶ کتاب رکوردهای جهانی گینس، رکورد موفق‌ترین سرگرمی‌ساز و صحنه‌گردان تاریخ را به نام جکسون ثبت کرد. تاکنون ۳۹ رکورد در گینس به نام مایکل جکسون ثبت شده که بیش از هر هنرمند دیگری است.

مایکل جکسون

علت تغییر شکل صورت و بدن

با اینکه گفته می شد او علاقه ای به ظاهر خود نداشت و عمل های متعدد زیبایی برای تغییر شکل داده است اما همه اینها شایعه می باشد، او تنها دو عمل بینی و یک عمل سوراخ چانه کرده است.

جکسون صرفا به علت گیاهخواری و عدم استفاده از هر نوع گوشت و انجام ورزش های سخت رقاصی و بیماری پوستی که درگیر آن بود دچار تغییر شکل ظاهری شد.

مایکل جکسون

شروع تور جهانی

جکسون از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ درگیر تور جهانی خود بوداو با اجرای ۱۲۳ کنسرت برای ۴/۵ میلیون نفر در ۱۵ کشور درآمدی معادل ۱۲۵ میلیون دلار بدست آورد و سه رکورد پردرآمدترین تور تاریخ، پرتماشاچی ترین تور تاریخ و بیش ترین بلیط فروخته شده را در کتاب گینس ها بنام خود ثبت کرد.

جایزه اسکار

در سال ۱۹۸۸ در ۳۰ سالگی کتاب زندگینامه خود بنام مون واک را منتشر کرد و همین سال با بازی در فیلم مون واکر برنده جایزه اسکار شد.

اولین ازدواج + طلاق

مایکل جکسون اولین بار در ۲۶ می ۱۹۹۴ در ۳۷ سالگی با لیزا ماری پریسلی ۲۷ ساله خواننده و ترانه سرا ازدواج کرد اما زندگی آنها دو سال بعد در سال ۱۹۹۶ به جدایی و طلاق ختم شد.

علت طلاق مایکل جکسون و همسرش علاه او به پدر شدن و علاقه نداشتن همسرش برای بدنیا آوردن فرزند بود.

ازدواج دوم + طلاق

مایکل دومین بار اکتبر ۱۹۹۶ با پرستار خود دبی رو که سالها ارتباط دوستانه ای داشتند در خلال تور جهانی خود در سیدنی استرالیا ازدواج کرد و ۶ ماه بعد! اولین فرزند آنها پسری بنام جوزف بدنیا آمد.

دومین فرزند آنها در سال ۱۹۹۸ دختری بنام پاریس بود، این زوج با وجود دو فرزند در سال ۱۹۹۹ به علت اختلاف های عنوان نشده از هم جدا شدند.

مایکل جکسون به قتل رسید

پزشکی قانونی بعد از کالبد شکافی اعلام کرد هیچگونه دارو یا مواد مخدر و مشروبات در بدن مایکل پیدا نشد، اما دو ماه بعد رسما اعلام شد مایکل جکسون به قتل رسده است.

علت مرگ او تزریق دارو توسط غیر متخصص و آسیب مرگی او اعلام شد و دکتر وی متهم به قتل غیرعمد به ۴ سال زندان محکوم شد..

کدخبر: 928400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟