مونا فرجاد بدون آرایش جذاب تر از با آرایش ! / جوانی و زیبایی در ۳۹ سالگی !

مونا فرجاد / مونافرجاد بازیگر/ بیوگرافی مونا فرجاد / عکس مونا فرجاد / همسر مونا فرجاد

مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، به نویسندگی، فیلمنامه‌نویسی و دوبلوری نیز مشغول است. به گفته خودش علاقه به نویسندگی را مدیون تشویق‌های خواهر و پدرش در زمینه کتاب‌خوانی است.او سه فیلم کوتاه ساخته است. اولی را خودش دوربین گذاشت و فیلم گرفت و بازی کرد و دو فیلم دیگر را با کمک مارال ساخت.

پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود. عکس مونا فرجاد با چهره طبیعی و بدون گریم در ۳۹ سالگی اش را در ادامه  می توانید مشاهده کنید.

او با انتشار عکس زیر نوشت:

شب را به روز روز را به شب ساعت را به دقیقه و دقیقه ،ثانیه،لحظه را لحظه را، لحظه را، به امید می‌گذرانم. به امید رفتن، آمدن، ساختن. به امید عشق، آرامش، زندگی. دستانم به سوی توست. یاری‌ام کن.

مونا فرجاد

بیماری مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد

مارال فرجاد در حین فیلمبرداری سریال خوب بد جلف در سال 1399، بازی خود را نیمه کاره رها کرد و به دنبال درمان بیماری خود رفت. او به بیماری سرطان خون از نوع گرید 3 مبتلا شده بود و پس از اینکه به برخی از علائم خود شک کرده بود آزمایش داده و متوجه بیماری حاد خود شده بود.

این بانوی هنرمند برای تکمیل درمان خود به کشور مجارستان رفت. همسر جلیل فرجاد و مادر این دو خواهر بازیگر نیز به بیماری سرطان پانکراس مبتلا بود و به همراه دخترش مارال روند درمان را طی می کردند اما متأسفانه در سال 1401 درگذشتند.

مارال فرجاد و مونا فرجاد و جلیل فرجاد

کدخبر: 927898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟