زیبایی خیره‌کننده جنیفر لوپز در یک مراسم

جنیفر لوپز /جنیفر لوپز خواننده / بیوگرافی جنیفر لوپز /همسر جنیفر لوپز / عکس جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، ستاره بزرگ لاتین در فشن شوی برند Ralph Lauren در هفته مد نیویورک حضور یافت. استایل ساده و شیک جنیفر از طراحان مد و فشن امتیاز کامل گرفت.

جنیفر لوپز

جنیفرلوپز( زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد. همسر او بن افلک بازیگر معروف هالیوود است.

جنیفر لوپز

داستان عشق جنیفر و بن

بن اولین بار در سال 2002 از خانم خواننده خواستگاری کرد. با این حال این زوج ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت در سال 2004 از یکدیگر جدا شدند.

شش ماه بعد جی لو با مارک آنتونی آقای خواننده لاتین ازدواج کرد. بن افلک نیز در سال 2005 با جنیفر گارنر بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

با این حال، هر دو ازدواج به هم خورد. پس از اینکه نامزدی چهار ساله جی لو با الکس رودریگز ستاره بیسبال در آوریل 2021 از هم پاشید، او رابطه خود با بن را از نو آغاز کرد. این زوج 4 ماه بعد رابطه احساسی خود را تایید کردند.پذیرایی خیره کننده مراسم ازدواج این زوج در کنار استخر همراه با موسیقی زنده پیانو و آتش بازی تکمیل شد.این رویداد سه روزه در روز جمعه 19 اوت با یک شام تمرینی آغاز شد. تصور می‌شود که این مراسم برای زوج مشهور بیش از 1 میلیون دلار هزینه داشت.

جنیفر لوپز و بن افلک

کدخبر: 927862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟