باورتان نمی شود که یونا تدین بازیگر خردسال بچه مهندس ۱ به این بزرگی شده باشد

نسل جدید کودکان باهوش تر و موفق تری هستند. انها امکانات بسیار زیادی دارند که کمکشان می کند برای یادگیری تلاش بهتر و با ثمرتری داشته باشند. کودکانی که در عالم هنر نیز موفق ظاهر می شوند.

همواره بازیگران خردسال به دلیل سن پایین مورد توجه قرار می گیرند. کودکان کشورمان که در سریال ها و فیلم های سینمایی موفق ظاهر شده اند زیادند اما برخی بسیار فوق العاده بوده اند و همانند یک بازیگر حرفه ای درخشیده اند. بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در سریال بچه مهندس ، یونا تدین ،  یکی از بازیگران بسیار خوب و آینده دار است. او خردسالی را پشت سر گذاشته است و وارد دوران نوجوانی شده است.

یونا تدین

اولین تجربه حرفه‌ای او در سال ۱۳۹۳ با فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه شروع شد.وی از بچگی و زمانی‌که یک‌سال و نیم داشت با پارتی بازی در تیزرهای تبلیغاتی بازی کرد. سپس برای بچه‌مهندس با سفارش مدیر شبکه سه سیما انتخاب شد.

تدین نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم قصر شیرین می‌باشد.

یونا «تندیس ویژه» بخش نمایش در گروه بازیگران خردسال پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم را برای سریال بچه‌مهندس کسب نمود.

بچه مهندس

بچه مهندس یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که در چهار فصل تولید شده‌است. فصل نخست این اثر نوشتهٔ سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم، بر عهدهٔ حسن وارسته بوده‌است. سه فصل اول توسط علی غفاری و فصل چهارم آن را احمد کاوری کارگردانی کرده‌است. تهیه و تولید این اثر بر عهده سعید سعدی بوده‌است. بنا بر اظهارات تهیه‌کننده، این مجموعه از ابتدا برای ماه رمضان ساخته نشده‌بود اما با تصمیم مدیران سیما فصل اول آن در ۳۰ قسمت در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد. فصل دوم این مجموعه در دی ماه ۹۷، فصل سوم در ماه رمضان ۹۹، و فصل چهارم نیز در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شد.

کدخبر: 927335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟