شغل همسر پیر ساسی مانکن چیست؟ / میلیاردر تر از شوهر با چه شغلی ؟!

از آن جایی که ساسی مانکن یکی از خوانندگان معروف و سرشناس اهل ایران است، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او و همسرش بیشتر بدانند. از این رو سوالی که برای خیلی از مردم به ویژه طرفداران ساسی به وجود می آید، این است که بیتا همسر ساسی کیست؟ در این باره بهتر است که بدانید بیتا هاشمی متولد دهه 60 می باشد و در زمینه خرید و فروش ملک و هم چنین مدلینگ در بورلی هیلز آمریکا فعالیت می کند.

بهتر است که بدانید او یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی به شمار می‌ رود که در زمینه خرید و فروش ملک توانسته به ثروت بسیار زیادی برسد. در رابطه با سن بیتا همسر ساسی مانکن بیان شده است که او چند سالی از همسرش یعنی ساسی بزرگتر می باشد.

شغل همسر ساسی مانکن چیست؟

از آن جایی که خیلی از منابع بیان کرده اند که بیتا یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی ساکن آمریکا است، به همین دلیل برای خیلی از افراد سوالی که وجود می آید، این است که شغل او چیست؟ در این باره بهتر است که بدانید او عمده فعالتیش در زمینه خرید ، فروش و دلالی املاک لوکس و گران قیمت در بورلی هیلز امریکاست. هم چنین علاوه بر آن، کم و بیش حضوری هم در عرصه مدلینگ دارد. اما آن طور که در صفحات مجازی او پیداست، عمده تمرکزش حوزه املاک می باشد. هم چنین ناگفته نماند که خانواده بیتا نیز در امریکا ساکن هستند و آن طور که پیداست جزو ایرانی های ثروتمند آن جا هستند.

همسر ساسی مانکن

همسر ساسی مانکن

کدخبر: 924296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟