خانم بازیگران مجرد ایرانی که سن وسال زیادی دارند ! / زیبایی در اوج تنهایی !

زندگی خصوصی بازیگران و هنرمندان همیشه برای مخاطب جذاب و قابل پیگیری بوده است. تعدادی از بازیگران و هنرمندان هستند که علارغم سن بالایشان تا به حال ازدواج نکرده اند.

1- لیلا بلوکات

بازیگران ایرانی

لیلا بلوکات بازیگر 41 ساله سینما و تلویزیون که با سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید و چهره اش دیده شد. این بازیگر تا به حال ازدواج نکرده و ترجیح داده است که مجرد باشد او در برنامهم دورهمی درباره ازدواجش اعلام کرده بود که وقت شوهر داری ندارم.

عمو پورنگ با نام اصلی داریوش فرضیایی مجری برنامه های کودک که با برنامه کلبه عمو پورنگ معروف شده بود.  عمو پورنگ 50 ساله است و تا به حال ازدواج نکرده است.

 

2- مهرانه مهین ترابی

بازیگران ایرانی

مهرانه مهین ترابی بازیگر 66 ساله سینما و تلویزیون است که فیلم و سریال های زیادی بازی کرده و از بازیگران قدیمی است این بازیگر تا به حال ازدواج نکرده و در این بخش رکورد دار است.

3- افسانه پاکرو

بازیگران ایرانی

افسانه پاکرو بازیگر 40 ساله سینما و تلویزیون است که با فیلم رویای خیس به شهرت رسیده است. این بازیگر تا به حال ازدواج نکرده است.

4- نیکی کریمی

بازیگران ایرانی

نیکی کریمی بازیگر 51 ساله سینما و تلویزیون است. او  هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد و همیشه در مواجه با سوالی در مورد علت ازدواج نکردن خود می گوید؛ این سوال ها به دور از نزاکت است.

کدخبر: 923299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟