میلاد عبادی پور پدر شد / اولین عکس از فرزند این والیبالیست منتشر شد!

میلاد عبادی پور / میلاد عبادی پور والیبالیست / بیوگرافی میلاد عبادی پور / عکس میلاد عبادی پور/ همسر میلاد عبادی پور

میلاد عبادی ‌پور قره ‌حسنلو در تاریخ 25 مهر سال 1372 در ارومیه متولد شده است.میلادعبادی پور اهل روستای قره حسنلوی ارومیه می باشد.میلاد عبادی پور  بازیکن والیبال است .میلاد عبادی پور  عضو تیم ملی والیبال ایران است.میلاد عبادی پور  تحصیلکرده رشته تربیت بدنی واحد سماء از دانشگاه آزاد می باشد که در پست دریافت کننده قدرتی با 196 سانتی متر قد و 78 کیلوگرم وزن بازی می کند.

تیم های والیبال میلاد عبادی پور

میلاد والیبال حرفه ای را از 14 سالگی زیر نظر مربی باشگاه شروع کرد تا اینکه سال 1390 در 18 سالگی توسط استعدادیاب فدراسیون به تیم ملی نوجوانان دعوت شد. چند هفته بعد با قرارداد سه ساله به عضویت کاله مازندران درآمد و وارد لیگ برتر شد. از سال 1393 تا 1395 در تیم شهرداری ارومیه توپ شد سپس یکسال در بانک سرمایه حضور داشت تا اینکه 7 فروردین سال 1396 به تیم الریان قطر پیوست، او سه ماه بیشتر در این تیم حضور نداشت تا اینکه راهی تیم اسکرا بلچاتوف لهستان شد. میلاد در تاریخ 7 تیر ماه 1401 به عضویت باشگاه میلانو ایتالیا درآمد.

تیم ملی

میلاد عبادی پور بعد از سه فصل حضور در تیم کاله مازندران و کسب عنوان قهرمانی با این باشگاه در لیگ برتر ایران و جام باشگاه های آسیا، مورد توجه کادرفنی تیم ملی والیبال مردان ایران قرار گرفت و برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2014 توسط اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شد و اولین مسابقه ملی وی در سن بیست سالگی مصادف با اولین بازی ایران در لیگ جهانی 2014 برابر تیم ملی ایتالیا بود که ایران نتیجه را در سه ست متوالی به حریف خویش واگذار کرد. میلاد عبادی پور در حال حاضر کاپیتان تیم ملی ایران می باشد.

از زمین خاکی تا سالن والیبال میلاد عبادی پور

یک روز بواسطه یکی از بچه های روستا در مورد تست گرفتن باشگاهی در ارومیه خبردار می شود، وی می رود  و انتخاب میشود پس از روستا و بچه محلی ها رو رها می کند زندگی اش میشود ورزش والیبال در سالن، در یکی از بازی های تیم اش در سن ۱۸ سالگی توسط استعداد یاب تیم ملی نوجوانان انتخاب میشود .بعد از چند بازی به عنوان جوانترین بازیکن با تیم اله قرار داد می بندد میگوید :همه چیز آن قدر تند سپری شد که خودم هم نفهمیدم چه طور وارد لوپ یا اصطلاحا دوران حرفه ای ورزش والیبال شدم.درخشش میلاد عبادی پور  آنقدر بود که از چند باشگاه خارجی مانند روسیه، ایتالیا و لهستان یشنهاد بازی گرفت، ولی سعید معروف که تجربه حضور در ایتالیا رو داشت جلوی لژیونر شدن او را گرفت.

تصویری از اولین فرزند این والیبالیست منتشر شده است.

میلاد عبادی پور

افتخارات میلاد عبادی پور

 جام بزرگ قهرمانان جهان

۲۰۱۷ برنز ژاپن  تیمی

قهرمانی ملت های آسیا

 ۲۰۱۹ طلا تهران  تیمی

بازی های آسیایی

۲۰۱۴  طلا اینچئون  تیمی

۲۰۱۸ طلا جاکارتا  تیمی

منبع: ستاره پارسی

کدخبر: 921625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟