جشن تولد ثروتمندترین گربه دنیا + عکس های هوش پران در دنیای پر از فقیر

بادکنک آرایی و میز تولد لاکچری این گربه سوژه شده است. شوپت لاگرفلد نام این گربه است و کادوهای او به حدی زیاد بوده است که اعلام کردند که قرار است آنها را به موسسات خیریه حیوانات اهدا کنند! صاحب این گربه کارل لاگرفلد یکی از طراحان برجسته مد در جهان بود که پس از مرگ بخشی از ثروتش را برای گربه اش به ارث گذاشت. می‌گویند پول این طراح از برج صد طبقه بالا می‌رفت!

پول دار ترین گربه دنیا

پول دار ترین گربه دنیا

ثروتمندترین گربه جهان چقدر پول دارد؟

علاقه کارل به گربه‌اش به حدی بود، که یک دفتر خاطرات برای او تهیه کرده بود و همه کارهای او را در آن می‌نوشت. زمانی هم که خودش نبود؛ خدمتکاران از روی هر کاری که انجام می‌داد، از آنچه می‌خورد، رفتارش، اگر خسته بود و اگر نمی‌خوابید، یادداشت برمی‌داشتند.

پول دار ترین گربه دنیا

او چنان شیفته شوپت بود که پس از مرگ او، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه او بخش قابل توجهی از دارایی خود را که بین ۱۹۵ تا ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود، برای گربه خود باقی گذاشته است. درست و غلط بودن این گفته مشخص نشده و بسیاری هم به این ایده خندیدند، اما چیزی که مشخص است؛ او در وضعیت خوبی قرار دارد.

پول دار ترین گربه دنیا

به گفته نیویورک تایمز، زمانی که لاگرفلد هنوز زنده بود، شوپت محافظ، آشپز، دامپزشک خصوصی و دو پرستار روز و شب مخصوص خودش را داشت.طراح شانل، او را در یک کیف لویی ویتون با طراحی سفارشی حمل می‌کرد.

چند حقیقت در مورد کارل لاگرفلد که تاکنون نمی‌دانستید

۱- کارل لاگرفلد در اوقات فراغت خود به عکاسی و نقاشی می‌پرداخت.

۲- او در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت وزنش را کاهش دهد تا بتواند لباس‌های برند مورد علاقه‌اش را بپوشد. کارل لاگرفلد در مدت ۱۳ ماه حدود ۴۲ کیلوگرم وزن کم کرد.

۳- از سال ۱۹۷۲، او در زمینه طراحی خز، لباس و اکسسوری شروع به همکاری با خانه مد ایتالیایی فندی کرد.

۴- در سال­‌های دهه ۸۰ میلادی، کتاب “لباس جدید امپراتور" نوشته هانس کریستین اندرسن با نقاشی‌­های کارل لاگرفلد منتشر شد.

۵- در سال ۲۰۰۷، یک فیلم مستند در مورد این طراح مطرح مد به نام محرمانه لاگرفلد توسط مجله ووگ ساخته شد.

۶- او در عرصه سینما و کارگردانی نیز فعال بوده است و یک فیلم کوتاه با نام روزی روزگاری را کارگردانی کرده است. در این فیلم، کایرا نایتلی در نقش کوکو شنل و کلوتیلد هسمه در نقش عمه کوکو شنل یعنی آدرین شنل ایفای نقش می­‌کردند.

۷- کارل لاگرفلد طرفدار استفاده از خز طبیعی در طراحی لباس است و به همین دلیل همیشه مورد انتقاد فعالان حقوق حیوانات قرار گرفته است.

 

کدخبر: 921488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟