عکس جذابیت خیره کننده مادر نیکی کریمی 52  سالگی / از دخترش هم جوان تر است!
در این تصویر مادر نیکی کریمی ۵۲ساله مانند خودش بسیار جوانتر از سن واقعی‌شان به نظر می‌آید.

نیکی کریمی به مادرش رفته است.

 

دلیل ماندگاری نیکی کریمی در سطح اول سینما از زبان خودش!

ایسنا: کریمی بعد از ۳۰ سال حضور در سطح اول سینما درباره علت ماندگاری‌اش با بیان اینکه سعی کرده در تمام این سال‌ها خودش باشد اظهار کرد:

شاید مهمترین رمز موفقیت‌ام این بوده که خودم بودم. در سینما یا هر جای دیگری اگر کسی بخواهد ادای چیزی را دربیاورد موفق نخواهد بود.

اگر خودت بودی و دقیقا می‌دانستی که به دنبال چه چیزی هستی. و به چه کاری علاقه داری این خود بودن مهمترین خصوصیتی است که در هنر می‌تواند باقی بماند.وی ادامه داد: لازمه کار در سینما و این خود بودن این است که آدم تمرکز داشته باشد.

هیچ وقت هیچ حاشیه و هیچ اتفاق و یک دنیای تخیلی و مجازی نیست که آدم را بتواند بزرگ کند بلکه فقط و فقط خود کار آدم است. و اگر شما بتوانی این تمرکز را داشته باشی قطعا کارت دیده می‌شود.

کریمی که در سال‌های اخیر حضور در تئاتر را هم تجربه کرده است. درباره حضور دوباره‌اش در تئاتر با بیان اینکه این حضور بستگی به خیلی چیزها دارد اظهار کرد:

واقعاً باید کار را دوست داشته باشم. به نظر من همه هنرهای نمایشی به هم وابسته‌اند. و تجربه تئاتر هم یک بینش و تجربه‌ای به آدم می‌دهد که برای کارهای دیگری که در حال انجام دادن آن هستی می‌تواند کمک کند.

وی ادامه داد: البته اگر شروع به نوشتن کنم شاید بازی در تئاتر را قبول نکنم. بستگی دارد که در آن مقطع مشغول کاری باشم یا نه.

با این حال تئاتر اولویت اول من و علاقه اصلی‌ام در هنرهای نمایشی نیست و خودم خیلی از مواقع از تئاترها بیرون می‌آیم.

کارهایی هم که بازی کردم از نوع مدرن بود و حالت کلاسیکی که من بدم می‌آید، نداشت.

کدخبر: 919005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟