این زن جذاب زن هزارچهره ایران است / عمرا خانم بازیگر را بشناسید ! + فیلم حیرت آور

ویشکا آسایش (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی (۱۳۷۵) بازی کرد. نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره (۱۳۷۶) بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹) کسب کرد.

ویشکا آسایش اخیرا فیلم جدیدی از خود و گریم های متفاوتش را در فضای مجازی منتشر کرده است که در فضای مجازی لقب زن هزار چهره ایران را از آن خود کرد!

جوایز ویشکا آسایش

    سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی «رامبد جوان»

    جایزه بهترین بازیگر زن از «نوزدهمین جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ریورساید آمریکا» (۲۰۲۱) برای بازی در فیلم «گورکن» به کارگردانی «کاظم ملایی»

    نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از «یازدهمین جشنوارهٔ فیلم کوئینز ورلد آمریکا» (۲۰۲۱) برای بازی در فیلم «گورکن» به کارگردانی «کاظم ملایی»

    جایزه بهترین بازیگر زن از «دهمین جشنوارهٔ فیلم زمستان آمریکا» (۲۰۲۱) برای بازی در فیلم «گورکن» به کارگردانی «کاظم ملایی»

    جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین بازیگر از «سی و هفتمین جشنوارهٔ فیلم‌های آسیایی لس آنجلس» (۲۰۲۱) برای بازی در فیلم «گورکن» به کارگردانی «کاظم ملایی» (در بیانیه هیئت داوران آمده‌است: آسایش در نقش سوده اجرای خیره‌کننده‌ای دارد که شما را به پیچیدگی دنیای خود دعوت می‌کند)

    جایزه بهترین بازیگر زن در بخش فیلمهای مستقل «ششمین جشنواره فیلم کالیای اسپانیا» (۲۰۲۱) برای بازی در فیلم «گورکن» به کارگردانی «کاظم ملایی»

    نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی از "بیست و یکمین جشن حافظ" برای بازی در سریال " دراکولا "

کدخبر: 918770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟