عکس زیبایی دختران محجبه عبدالرضا هلالی + فیلم زباترین مداحی هلالی در محرم امسال
حجم ویدیو: 18.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49

به گزارش رکنا، عبدالرضا هلالی در هنرستان رشته نقشه کشی ساختمان خوانده است و دو ترم نیز در دانشگاه حقوق قضایی خواند ولی در نهایت انصراف داد و کلا تحصیل را رها کرد.

خانواده عبدالرضا هلالی

"ما چهار تا خواهر و برادر هستیم که من سومین فرزند هستم، دو برادر و یک خواهر دارم، برادرانم کارشان آزاد هست و در فضای روضه و هیئت نیستند و محرم و صفر اگر مراسمی باشد شرکت می کنند."

ماجرای مداح شدن از زبان خودش

"یک روز در کوچه مان فوتبال بازی می کردیم که دیدم یه آقای خوش قیافه و محاسن دار ایستاده و بازی ما رو نگاه می کنه، من هم قیچی میزدم، فوتبال بازی می کردم که ایشان جلو اومد و گفت شما فوتبالت خیلی خوبه، خوب بازی می کنی، من هم گفتم شما بچه محل ما نیستید اینجا چیکار می کنید ؟

گفت که هیئت ما در محله شما برگزار میشه و من رو به جلساتشان دعوت کرد این مداح عباس صابری بود، اولین جرقه مذهبی شدن و هیئت رفتن همونجا خورده شد، آن زمان من 11 – 12 سالم بود و بعد از شهادت عباس صابری اینقدر ایشان رو دوست داشتم که خودم رفتم در هیئت و شروع به روضه خواندن و سینه زنی کردم."

عکس عبدالرضا هلالی و دخترانش

عبدالرضا هلالی

استاد مداحی

"آن زمان مثل الآن کتاب چاپ نمی شد و اشعار و سبک ها بدین شکل نبود. من هم که چیزی بلد نبودم مجبور شدم برای یادگرفتن اشعار به جلسات حاج منصور ارضی برم در جلسات حاج منصور می‌ نشستم و از دور گوش می‌ دادم، شعرها رو می نوشتم و آداب رو یاد می گرفتم."

 

عبدالرضا هلالی

شهرت مداحی

تا قبل از سال 1379 تنها اهالی منطقه میدان خراسان تهران او را به عنوان مداحی جوان می شناختند، اما از سال 1382 با برپایی هیئت الرضا نام او نیز به عنوان مداحان سرشناس اضافه شد.

سفر

بیشتر زیارت را دوست دارم و حرم امام رضا (ع) ملجاء پناه همه شیعیان و محبان اهل بیت است و طبیعی است که زیارت امام رضا (ع) را خیلی دوست دارم.

کدخبر: 913388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟