عکس دورهمی صمیمی نفیسه روشن با رضا توکلی و مهدی سلوکی

نفیسه روشن/ نفیسه روشن  بازیگران/نفیسه روشن عکس/ نفیسه روشن سینما / نفیسه روشن ازدواج

نفیسه روشن در طول یک سال اخیر با شایعه ازدواج دوم خود مواجه شده است. اما در این مدت واکنشی نشان نداده است.برخی کاربران و دنبال کنندگان او معتقدند که نفیسه روشن اگر ازدواج کند، پنهان کاری نمی کند. بنابراین ادعای کانال های تلگرامی و برخی رسانه ها درست نیست.با این حال او خیلی علاقه مند به حواشی نیست و با عدم واکنش همیشگی خود به ادعاها نشان داده که تلاش می کند از حواشی دور شود.

 نفیسه روشن که در طول سال های اخیر بسیار کم کار شده، این روزها روی شغل اصلی خود یعنی مد و زیبایی تمرکز دارد.اما این موضوع سبب نشده تا او از همکاران اش در حوزه بازیگری دور شود. در همین ارتباط او روز گذشته تصویری از دیدار صمیمانه اش با مهدی سلوکی و رضا توکلی منتشر کرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. او از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد.این بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ‌ التحصیل کارشناسی رشته‌ حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.از جمله آثار هنری او می توان به نقش آفرینی در فیلم و سریال هایی همچون بلوف، پاشنه بلند ۲، ول کن دستمو، لازانیا، تخته گاز، مانکن و پلکان مرگ اشاره کرد.

منبع : وقت صبح

 

 

کدخبر: 911283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟