حواشی ازدواج واندا نارا، مدل معروف آرژانتینی / بیماری واندا نارا چیست؟

به گزارش رکنا، واندا نارا متولد 10 دسامبر 1986 است که در بوئنوس آیرس آرژانتین متولد شده و ملیتش آرژانتینی و پیشه وی مدیر برنامه‌ های فوتبالی و ورزشی، مجری تلویزیون و مدلینگ است. در مورد خانواده او اطلاعات بسیار ناچیزی در دست است و در این مدت فقط در مورد خواهرش زایرا نارا اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است که زایرا هم مدل و مجری آرژانتینی است که دو سال از خواهرش واندا کوچکتر است و تا به امروز سه بار ازدواج کرده است!

همچنین گفته شده است واندا خودش را یک زن بسیار قوی، باشخصیت و رک می داند که توانسته است در دنیا فوتبال مردان نفوذ پیدا کند و در این کار بسیار موفق باشد. او بیان کرد که اکثراً صداقت را به دیپلماسی ترجیح می‌ دهد و دنیا فوتبال نیاز به دیپلماسی دارد حتی زمانی که اوضاع خوب پیش می رود. همچنین بیان کرد که هرگز در زندگی‌ ام مدیر برنامه نداشته ام و در تمام این چند سال عمرم به تنهایی از پس مسائل و مشکلاتم بر آمده و آن ها را به نحو احسن مدیریت کرده ام و در نهایت باید گفت خبر هایی در رابطه با اختلاف سنی واندا و مائورو ایکاردی وجود دارد که واندا نارا از این اختلاف سنی رنج می برد!

ماجرای انتشار عکس های واندا نارا

نباید واندا نارا را دست کم گرفت زیرا او همسر یک فوتبالیست محبوب و مشهور آرژانتینی می باشد که با رسیدگی به امور و برنامه های مائورو ایکاردی عضو دنیا پر طرفدار ایجنت ها شده است و طرفداران بسیاری را جذب خودش کرده است. بسیاری از مردم دنیا به دنبال عکس های تکی و خانوادگی او می باشند که باید گفت واندا نارا از این فرصت بسیار استفاده کرده و عکس‌های بسیار زیادی را از خودش در اپلیکیشن اینستاگرام و یوتیوب منتشر می‌ کند. عده ای معتقدند که با انتشار عکس هایش هوادارانش را سرگرم می‌ کند و از طریق این عکس ها بسیار به شهرت و محبوبیت رسیده است.

اگر قصد دارید عکس‌ های این ستاره محبوب و مشهور آرژانتینی را مشاهده کنید کافی است که نامش را در گوگل سرچ کنید تا به تمامی عکس های واندا دسترسی پیدا کنید. همچنین علاوه بر گوگل عکس های بسیار زیادی از واندا نارا در پیج پابلیک اینستاگرام و یوتیوب اش موجود می باشد زیرا او بیش از ۸ میلیون دنبال کننده دارد به همین خاطر سعی دارد که عکس های بسیار جذاب و و لاکچری از خودش و فرزندانش و همچنین همسرش منتشر کند تا از طریق انتشار این عکس ها و کلیپ ها هوادارانش را در کنار خودش نگه دارد.

آدرس اینستاگرام واندا نارا

واندا نارا با آیدی wanda_icardi در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت می کند و 8.1 M فالوور دارد، باید گفت که محتوای پست های پیجش در رابطه با مد و مدلینگ است و سعی دارد که محتوا پست هایش بیشتر در حیطه با فشن بلاگری باشد و در این راه بسیار موفق بوده است. یکی از جنجالی ترین عکس های مربوط به واندا نارا مربوط به کشور پاریس است که عکس های بسیار لاکچری و باکیفیتی با برج ایفل داشته است. ناگفته نماند که او عکس های بسیار زیادی را از فرزندانش هم به اشتراک می‌ گذارد زیرا او صاحب پنج فرزند دختر و پسر است.

علاوه بر پیجی که در بالا ذکر شد واندا پیج دیگری مخصوص برندش هم دارد زیرا برند اختصاصی اش را با نام WANDA COSMETICS در ۴ فوریه ۲۰۲۱ تاسیس کرده که با همین نام در اینستاگرام پیجی پابلیک ساخته است و باید گفت که این پیج کاری او می باشد که برند های لوازم آرایشی اش را معرفی کرده است و اگر قصد دارید از برند معروف واندا خرید کنید کافی است که به پیج اینستاگرامش سر بزنید زیرا او لینک سایت فروشگاه اینترنتی اش را در بیو قرار داده است. واندا نارا اینستا را به عنوان یکی از راه های درآمدزایی اش در نظر گرفته است.

حاشیه های واندا نارا

یکی از حاشیه هایی که در مورد واندا نارا با تیتر خبری خاله وندا منتشر شده است در مورد خبر رابطه اش با مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتینی است؛ پس باید بدانید که خاله وندا کیست! زیرا یکی از خبرنگاران محبوب و مشهور برنامه تلویزیونی «شب میرتا» به نام میرتا لگراند اظهار کرد که چند سال پیش مارادونا وندا در یکی از هتل‌ های آرژانتین به نام ماردپلاتای اقامت داشته اند. در آن زمان واندا ۱۸ سال سن داشته که با مارادونا رابطه جنسی برقرار کرده است که این موضوع بسیار خبر ساز شد!

در چند سال اخیر بیشتر حاشیه‌ های زندگی واندا نارا درباره ازدواجش با مائورو ریکاردی بوده است زیرا او در سال ۲۰۱۳ از ماکسی لوپز جدا شد و بعد از چند روز با مائورو ریکاردی رفیق‌ صمیمی همسر سابقش (لوپز) آشنا شد. بعد از گذشت یک سال یعنی در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون از زندگی بسیار عاشقانه ای برخوردارند اما خبر های جنجالی بسیاری در رابطه با ازدواج این دو منتشر شد زیرا واندا نارا متولد ۱۹۸۶ و همسرش مائورو متولد ۱۹۹۳ است که این زوج هفت سال اختلاف سنی دارند و این موضوع برای هواداران شان بسیار تعجب آور بود.

همچنین شایعه ها و خبرهای زرد بسیاری درباره خیانت واندا نارا نسبت به همسر سابقش ماکسی لوپز هم منتشر شده بود؛ عده ای معتقد بودند که واندا به لوپز خیانت کرده و دلیل طلاق شان هم همین خیانت بوده است که شایعه بود و بعد از مدتی مدارک بسیاری با مضمون خیانت لوپز به واندا آشکار شد و واندا نارا بیان کرد که به دلیل متعهد نبودن همسرش (ماکسی لوپز) از او جدا شد زیرا متعهد بودن برای او بسیار مهم است و همسر اکنونش مائورو به او متعهد است.

سرطان گرفتن واندا نارا

واندا نارا، ایجنت، مدل و مجری فوتبال، به تازگی به دلیل یک مسئله جدی در بیمارستانی در بوئنوس آیرس بستری شد و اکنون گفته می‌شود که شریک زندگی مائورو ایکاردی مبتلا به سرطان خون است. خورخه لاناتا در برنامه خود «رادیو میتر» ادعا می‌کند که چندین منبع آگاه نزدیک به واندا نارا به او اعلام کردند که واندا از سرطان خون رنج می‌برد.

چهارشنبه شب نارا پس از احساس درد شدید در معده به مرکز درمانی منتقل شد. پس از آن، پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین کار این است که او را بستری کنند تا بتواند تمام آزمایشات لازم را انجام دهد، از جمله تجزیه و تحلیلی که به گفته رسانه‌های آرژانتینی، خبر بدی به همراه نداشت. رسانه‌های محلی گزارش دادند که واندا نارا روز جمعه به بیمارستان ساناتوریو دلوس آرکوس در بوئنوس‌آیرس منتقل شده و در آنجا تحت معاینه است.

به گفته لاناتا، از زمانی که ایکاردی خبر وحشتناک تشخیص سرطان خون نارا را شنیده می‌خواهد او را برای درمان به ایتالیا ببرد. ایکاردی بیشتر دوران فوتبالی خود را در ایتالیا گذرانده و او و نارا بیشتر رابطه خود را در آنجا سپری کردند، کشوری که به آنها حس خانه می‌دهد. این مهاجم در حال حاضر در آستانه انتقال دائمی به گالاتاسرای ترکیه است، اما به نظر می‌رسد که می‌خواهد شریک زندگی خود را به ایتالیا ببرد زیرا محیط آشناتری برایشان است.

همچنین به گفته لاناتا، واندا به تازگی فیلمبرداری یک قسمت از «مسترشف» را به پایان رسانده و قرار بود برای دیدار با خواهرش زایرا و مادرش نورا کولوسیمو به ایبیزا سفر کند، اما این خبر شوکه‌کننده برنامه‌های آنها را تغییر داد.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما زنگ خطر را در دنیای رسانه و فوتبال به صدا درآورده و به ناچار کنجکاوی جمعی را در مورد شدت بیماری به همراه داشته است. سرطان خون سلول‌های خونی و مغز استخوان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حالی که در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد، افراد مبتلا می‌توانند بهبودی را تجربه کنند، یعنی زمانی که سرطان پس از انجام درمان دیگر در بدن قابل شناسایی نیست. با این حال، به دلیل باقی ماندن سلول‌ها در بدن می‌تواند برگردد.

مواردی مانند نوع سرطان خون، مرحله بیماری و سن در روند بیماری نقش دارند. میزان بقا نیز برای افراد زیر ۶۵ سال بیشتر است و کودکان کمترین درصد مرگ و میر ناشی از سرطان خون را دارند.

کدخبر: 909556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟