بیوگرافی آنجلینا جولی از زندگی شخصی تا حرفه ای ! / فراز و نشیب های خانم بازیگر خاطره ساز

آنجلینا جولی اولین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در درام Girl, Interrupted (1999) دریافت کرد. او با بازی در نقش قهرمان بازی ویدیویی لارا کرافت : مهاجم مقبره (2001) و دنباله آن گهواره زندگی (2003) محبوبیت بیشتری به دست آورد.

آنجلینا همچنان با آقای و خانم اسمیت (2005) همراه با شریک زندگی واقعی برد پیت و در تحت تعقیب (2008) تبدیل به یک ستاره اصلی اکشن شد. او برای بازی در فیلم های A Mighty Heart (2007) و Changeling (2008) تحسین منتقدان را به دست آورد که نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را برای او به ارمغان آورد.

جولی حتی با اولین فیلم خود در سرزمین خون و عسل در سال 2011 وارد کارگردانی شد و پس از آن فیلم های Unbroken، By the Sea و First They Killed My Father را دنبال کرد. جولی به خاطر فعالیت های بشر دوستانه اش با سازمان ملل نیز شناخته شده است.

بیشترین شناخته شده برای

آنجلینا شاید همیشه به خاطر برد پیت و بازی های آنها در فیلم آقا و خانم اسمیت، شناخته شود.

زندگی شخصی

آنجلینا که زمانی با جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون ازدواج کرده است، سپس با برد پیت ازدواج کرده بود. برد و آنجلینا در آوریل 2012 نامزد کرد و 6 فرزند با هم دارند. سه بیولوژیک، شیلو، ناکس و ویوین، و سه فرزند خوانده، مدوکس، پکس و زاهارا. آنها رسماً در 23 آگوست 2014 در فرانسه ازدواج کردند. در 20 سپتامبر 2016، اعلام شد که آنجلینا، درخواست طلاق از برد پیت را داده است.

کدخبر: 908353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟