عکس جالبی از چهره جدید روزبه حصاری در فضای مجازی منتشر شد.

چیزی که هرگز فکر نمی‌کردیم اتفاق بیفتد، انجام شده است : آنجلینا جولی اکنون یک بلوند است. اگرچه این بازیگر قبل از این یک، روند “لوکس آرام” را اتخاذ کرده بود، هرگز نباید فراموش کنیم که این نماد تقریباً طرحی برای روند “دارک بیمبو” است و موهای سیاه و سفید او همیشه یک ویژگی کلیدی بوده است. از نگاه او اما همه چیز در نقطه‌ای به پایان می‌رسد و جولی به تازگی فصل سبزه را با بالیاژ بلوند کره‌ای جدیدش شروع کرده است.

آنجلینا جولی

جولی فاش کرد که با نام تجاری خود، آتلیه جولی، وارد دنیای مد شده است. این برند رویکردی پایدار دارد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا طرح‌های خود را که از پارچه‌های قبلی که دارید با خیاطان داخلی آتلیه آنها را هماهنگ کنند. همچنین جولی اخیراً این خبر را به به اشتراک گذاشت که در حال همکاری با برند لوکس Chloé است و موهای بلوند جدید خود را در عکس‌ها معرفی کرد.

جولی تقریباً به هیچ تلاشی نیاز ندارد تا خیره کننده به نظر برسد، و این بازیگر رژ لب برهنه هلویی و خط چشم را برای برجسته کردن لباس دراماتیک بدون بند مشکی خود استفاده کرد. این عکس نشان می دهد که، اگرچه جولی از دهه 90 روشن تر از سبزه نشده است، اما موهای او اکنون دارای رنگ بلوند گرم است.

منبع : آگس مک

کدخبر: 901789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟