عکس پسر زیبا و جذاب ابوالفضل پورعرب را دیده اید؟

ابوالفضل پورعرب متولد 1 تیر 1340 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ابوالفضل پورعرب فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد. ابوالفضل پورعرب سال 1359 در 19 سالگی اولین کار حرفه‌ ای‌ اش را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کرد تا اینکه سال 1360 کارمند تلویزیون شد. ابوالفضل پورعرب تا سال 1364 در صداوسیما دستیار کارگردان بودم سپس فعالیتم کامل صرف تئاتر شد تا اینکه روزی که بهروز افخمی به تئاتر آمد و من را برای فیلم «عروس» انتخاب کرد. ابوالفضل پورعرب با نیکی کریمی در فیلم «عروس» به شدت مشهور شد. تصویری از ابوالفضل پورعرب در کنار پسرش پوریا منتشر شده است.

ابوالفضل پورعرب تاکنون از دو تجربه ازدواج اول و دوم ناموفق خود صحبت نکرده است اما از این ازدواج ها صاحب یک پسر بنام پوریا و یک دختر بنام رویا می باشد.آقای پورعرب برای سومین بار در سال 1379 وقتی 39 ساله بود با آنا نعمتی 23 ساله ازدواج کرد که حاصل این زندگی دختری بنام رایکا می باشد.

پوریا پورعرب پسر ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت ایرانی، فرزند اول وی و در واقع از همسر اول ابوالفضل پور عرب است. پوریا پورعرب دو خواهر ناتنی به نام های رعنا و رائیکا از دو همسر دیگر پدرش ابوالفضل پورعرب دارد. پوریا پورعرب در حال حاضر از خبرنگاران استقلالی البرز ورزشی می باشد و به گفته پدرش همیشه به وسیله او از دنیای هنر دور مانده است.

ابوالفضل پورعرب

کدخبر: 898533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟