اولین عکس از بازگشت مهراد جم نزد دنیا جهانبخت و آرتام ! / عکسی که به دل نمی نشیند !

دنیا جهانبخت / بیوگرافی دنیا جهانبخت / دنیا جهانبخت بلاگر / عکس دنیا جهانبخت / همسر دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است. نام اصلی او "زهرا" است و در یک خانواده ۴ نفری زندگی می‌کرده است، پدرش را نیز در کودکی از دست داده است. او تنها یک برادر و یک مادر دارد که هر دو نیز در شهر تهران زندگی می‌کنند. به دلیل وضعیت مالی خوب پدرش، آن ها هم زندگی خوبی دارند. دنیا جهانبخت، بلاگر مشهور شبکه‌های اجتماعی، تصویری جدید از پوشش خود را منتشر کرده است که ظاهری متفاوت دارد. این چهره ۳۴ ساله با دوستی با ساسی مانکن، بار اول در فضای مجازی برای خود نام و جایگاهی برای خود رقم زد.

دنیا جهانبخت و مهراد جم دو هنرپیشه مشهور ایرانی بودند که در سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند. آنها پس از مدتی زندگی مشترک، به دلایلی از جمله عدم توافق در برخی مسائل خانوادگی و حضور رسانه ها در کنارشان، تصمیم به ازدواج خود را لغو کردند و در سال ۱۳۹۶ از هم جدا شدند.

طلاق دنیا جهانبخت و مهراد جم به دلیل خصوصی بودن این رابطه و عدم اعلام دقیق دلایل آن، نه تنها باعث شد تا رسانه ها و عموم مردم در تعجب قرار بگیرند، بلکه این اتفاق به عنوان یکی از جدی‌ترین و پرطرفدارترین موضوعات صحبت شده در فضای رسانه‌ای ایران مطرح شد.

در هر صورت، این موضوع به سبب خصوصی بودن زندگی شخصی دنیا جهانبخت و مهراد جم، همچنان یکی از پرپیچیده ترین و پردردسرترین مسائل مرتبط با زندگی شخصی این دو هنرپیشه محسوب می‌شود.

اخیرا عکسی از آن ها توسط فوتوشاپ در کنار هم قرار گرفته است که شایعات بسیاری را در خصوص بازگشت این دو زوج بهم قوت داده اما حقیقت ندارد!

دنیا جهانبخت

کدخبر: 897438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟