فیلم پشیمانی مهران احمدی  از بازی در فصل ششم پایتخت ! / خشایار الوند فوت کرد پایتخت تمام شد !
حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

مهران احمدی ، بازیگر نقش بهبود در سریال «پایتخت» در گفت‌وگو با فیلم‌نیوز از بازگشت به پروژه پایتخت بعد از فصل سه ابراز پشیمانی کرده.

احمدی بعد از بازی در فصل 2 و 3 پایتخت، با این پروژه قطع همکاری کرد و مجددا در فصل ششم این سریال به جمع بازیگران اضافه شد.

او در این باره گفته:«باید روی تصمیمی که در فصل سه «پایتخت» گرفتم و نقش بهبود را تمام کردم می‌ایستادم و برنمی‌گشتم.»

احمدی گفته علت بازگشتش به این سریال، اصرار سه ساعته محسن تنابنده و برخی موارد دیگر بوده و توضیح داده: «بازگشت بهبود به فصل ششم سریال «پایتخت» اصلا و ابدا درست نبود. صد بار دیگر هم ازم بپرسید می‌گویم نباید برمی‌گشتم. باید روی تصمیمی که در فصل سه گرفتم و نقش را تمام کردم می‌ایستادم اما اصرار سه ساعته آقای تنابنده و مواردی که بهتر است درباره‌شان صحبتی نکنم، باعث شد.»

مهران احمدی در نمایی از سریال «پایتخت 6»، او از بازی در این سریال ابراز پشیمانی کرده است.

او تاکید کرده: «یکی از مهمترین پشیمانی‌های زندگی من بازگشت به «پایتخت 6» بود. منظورم فقط یک پشیمانی در کار حرفه‌ای نیست، یک پشیمانی مهم در کل زندگی‌ام بود که دیگر هیچ کاریش هم نمی‌توانم بکنم.»

احمدی معتقد است پایتخت دیگر به پایان خودش رسیده است و دیگر نباید ادامه پیدا کند: «وقتی خشایار الوند فوت کرد پایتخت تمام شد. این که می‌گویند خودمان بلدیم بنویسیم شعار است. خشایار الوند بسیار مهره مهمی بود در پایتخت که با رفتنش همه چیز تمام شد.»

فصل ششم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و سرپرست نویسندگی محسن تنابنده در نوروز 1399 روی آنتن رفت و یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های سریال بود. بعد از این بود که مقدم و تنابنده اعلام کردند دیگر قصد ساخت ادامه این مجموعه را ندارند. 

کدخبر: 896942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟