این خانم بازیگر ایرانی طرفدار زیاد پیدا کرد / عکس بی نظیری که ندیده اید!

هدی زین العابدین/ هدی زین العابدین بازیگر/هدی زین العابدین عکس /هدی زین العابدین بیوگرافی/ هدی زین العابدین سینما

 در میان بازیگران تازه‌وارد سینمای ایران هدی زین‌العابدین از معدود چهره‌هایی است که توانست محبوبیت میان تماشاگران عام سینمای ایران را تجربه کند.

زین‌العابدین کار خود را در سینما و تلویزیون از سال ۱۳۸۴ و با بازی در خانه روشن وحید موسائیان آغاز کرد.او با صبر و حوصله زیاد منتظر ماند تا چهار سال بعد در سریال آشپزباشی محمدرضا هنرمند بازی کند و بعد از این سریال بود که سیل پیشنهادات مختلف به سوی او روانه شد.

زین‌العابدین میان بازیگران جوان سینمای ایران یکی از شرقی‌ترین چهره‌ها را دارد. چهره او تماشاگر را به یاد زنان افسانه‌ای و اسطوره‌ای ایران زمین می‌اندازد.

همین موضوع باعث شده تا زین‌العابدین بتواند طیف متنوعی از نقش‌های گوناگون را بدون هیچ مشکل خاصی بازی کند.

هدی زین العابدین (مارال)

کارنامه هنری هدی زین العابدین

در پایان خدمت دختر مرموزی است که خودش و سرباز جوان همراهش را به نابودی می‌کشاند.

در اسرافیل دختر بلندپروازی است که هر طور هست به آرزوی خود می‌رسد و با مرد محبوبش ازدواج می‌کند و در سقوط فرشته دختر جوانی است که درگیر یک ماجرای پیچیده ماورایی می‌شود.

این کارنامه متنوع و پربار بیش از هر چیز محصول انتخاب‌های هوشمندانه‌ای است که زین‌العابدین تا به امروز انجام داده است. این جدیت در اجرای نقش‌ها و حرفه‌ای‌بودن در استایل و لباس‌های او هم دیده می‌شود.

هدی از خوش‌پوش‌های سینمای فعلی است و به‌سراغ طرح‌ها و رنگ‌های جذابی برای استایلش می‌رود. او در هر بار حضورش روی فرش قرمزها از مدلی تازه و طرحی جدید برای پوشش خود استفاده می‌کند.

یکی از نقاط قوت استایل‌های او، استفاده از تزئیناتی است که روی پارچه لباس‌هایش دیده می‌شود. در تصویر بالا هم گل‌های کارشده روی کت بسیار زیبا و مناسب‌اند.

به‌طور کلی هم لباس‌های هدی از پارچه‌هایی با کیفیت مناسب و رنگ‌ها و طرح‌های مطلوب و چشم‌نواز انتخاب می‌شوند. سلیقه هدی در انتخاب رنگ‌های استایل هم مطلوب است.

او همیشه به‌سراغ رنگ‌هایی متنوع و جذاب برای بخش‌های مختلف لباس خود می‌رود و در ضمن می‌داند که چه رنگ‌هایی در تناسب کامل با یکدیگر قرار دارند.

کنار هم قراردادن رنگ‌های موزون و مناسب از نشانه‌های خوش‌پوشی اوست.

هدی زین العابدین

شاید تماشاگر در هنگام تماشای رهایم کن احساس کند که در حال تماشای یک ملودرام مردانه است. تاکید کارگردان بر روی رابطه حاتم و هاتف نایب سرخی (با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا) تماشاگر را به این فکر می‌اندازد که این سریال اساساً داستان این دو برادر است.

اما حقیقت امر این است که رهایم کن یک لایه زیرین هم دارد که ممکن است تماشاگران هنگام تماشای سریال از آن غافل شوند. دقت به این لایه زیرین ما را به این نتیجه می‌رساند که اتفاقاً محور داستان این سریال زنان هستند و حوادثی که برای زنان سریال پیش می‌آید مردان را وادار به واکنش می‌کند.

در میان شخصیت‌های زن سریال هم مارال حصارکی مهم‌ترین شخصیت است.

مارال زنی ساده، مهربان و آرام است. زنی نجیب و سر به زیر که هر مردی آرزوی او را دارد؛ برادران نایب سرخی هم از این قاعده مستثنی نیستند اما این تنها ویژگی مارال نیست.

مارال در طول سریال نشان می‌دهد هر جا که پای منافعش در میان باشد اهل مبارزه است. منتها برخلاف حاتم او مبارزه را از راه عقل پی می‌گیرد. او نمی‌خواهد و نمی‌تواند خارج از دایره عقلانیت حرکت کند.

منبع : وقت صبح

کدخبر: 896637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟