چهره بدون آرایش  مریم مومن شوکه تان می کند / خانم بازیگر چه بود و چه شد؟!

مریم مومن / بیوگرافی مریم مومن / مریم مومن بازیگر / عکس مریم مومن / استایل مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد.مریم مومن (Maryam Momen) بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر «مشگین شهر» اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می گوید با افتخار تورک زبان هستم.در ادامه تصویری از او میبینید.

یک تصویر جدید از چهره بدون آرایش مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است. این بازیگر ۲۵ ساله در حال حاضر مجرد است.

مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن یک بازیگر جوان و خوش‌تیپ سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۷۷ در شهر مشگین و در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد. او در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری است و با نقش‌های موفق خود در سریال‌های تلویزیونی، توانسته است محبوبیت زیادی در میان مخاطبان پیدا کند. به علاوه، با فعالیت‌های اجتماعی خود که به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کودکان بی‌سرپرست می‌پردازد، مریم مومن یکی از جوانان فعال و کارآمد در حوزه اجتماعی است.

او در نخستین تجربه بازیگری خود، در نقش محوری سریال بانوی عمارت به خوبی عمل کرد و از تجربه بازیگران باسابقه در این عرصه بهره برد. با بازی در این سریال، مریم مومن مورد توجه قرار گرفت و پیش از او، بازیگرانی همچون ریحانه پارسا در سریال پدر درخشیدند و سپس بازیگران دیگری مانند سانیا سالاری و سامان صفاری در سریال دلدادگان به توجه مخاطبان دست یافتند.

مریم مومن
 

مریم مومن

کدخبر: 895936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟