خانم مدلی مرد معروف با لباس های زننده + عکس هایی که در مجله های مبتذل منتشر شد!

یک مجله عروس در کشور هند با عکس روی جلد آخرین شماره خود که در آن تصویر یک مدل نان باینری (non-binary) به چشم می‌خورد جنجال برانگیز شد. این حرکت، خوانندگان مجله را به دو دسته تقسیم کرد. برخی این حرکت را جسورانه خوانده و آن را تشویق کردند اما برخی دیگر به آن انتقاد کردند.

مجله انگلیسی زبان Brides Today سه جلد دیجتال در اینستاگرام منتشر کرده است که در آنها آلوک وید منون (Alok Vaid-Menon) فعال و کمدین ترنس غیرباینری با لباس های مختلف به چشم می‌خورد. این مجله با انتشار این تصاویر نوشت: «این جلدها در حمایت از حق عشق و احترام برای همه منتشر شده است.»

تصاویر جنجالی یک مرد پرمو در لباس عروس هندی

روی یکی از این ۳ جلد، الوک با لباسی طلایی دیده می‌شود که یقیه جسورانه لباس بدن پرموی او را نشان می‌دهد. او همچنین رژ لب قرمز زده، خط چشم کشیده و جواهرات عروس را به ساعد و سینه خود زده است.

تصاویر جنجالی یک مرد پرمو در لباس عروس هندی

 

در جلد دوم، این کمدین را می‌توان دید که یک ساری سبز به تن دارد که بدنش را پوشانده و نیم تنه‌اش در آن آشکار است. او خودش را با یک کلاه گیس طلایی با جواهرات رنگارنگ و انگشترهای برجسته تزئین کرده است.

تصاویر جنجالی یک مرد پرمو در لباس عروس هندی

جلد سوم هم الوک را در یک لهنگا (لباس مخصوص هندی) آبی براق دوتکه نشان می‌دهد که یک چوکر به گردن دارد.

این تصاویر پس از انتشار بسیار بحث برانگیز شد و خوانندگان را به دو دسته تقسیم کرد. برخی این تصاویر جسورانه را تحسین کردند؛ یکی از طرفداران نوشت: «شما نگاه زیبایی به همه چیز دارید» و دیگری نظر داد: «این‌ها باعث شد امیدوار و آزاد باشم». در حالی که از سوی دیگر عده‌ای از این مجله عروس به خاطر این اقدام انتقاد کردند.

افراد نان باینری یا جندرکوئیر کسانی هستند که هویت جنسیتی خود را منحصرا مرد یا زن نمی‌دانند.

مرد هندی

منبع:سلام نو

کدخبر: 894602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟