جوان ماندن خانم بازیگر لینچان در 73 سالگی ! + عکس صورت بدون چین و چروک !
تصویری از سانائه سوچیدا که متولد جولای 1949 است و در فیلم لینچان همه او را با اسم هوسان نیانگ می شناختند در سن 73 سالگی منتشر شد.
تصویری از سانائه سوچیدا که متولد جولای 1949 است و ذدر فیلم لینچان همه او را با اسم هوسان نیانگ می شناختند در سن 73 سالگی منتشر شد.

سانائه سوچیدا (به ژاپنی: 土田早苗) متولد ۴ مرداد ۱۳۲۸ برابر با ۲۶ جولای ۱۹۴۹در شهر تویوناکا در اوزاکا ژاپن، بازیگر ژاپنی است.

سانائه سوچیدا که به دلیل بازیگری در نقش هوسانیانگ در جنگجویان کوهستان محبوبیت و شهرت خاصی در میان ایرانیان پیدا کرده بود، از سال ١٩۶۵ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و تا سال ٢٠٠٧ مشغول به کار بود.هوسانیانگ نقشی در کنار لینچان بود که با اینکه زن بود، پا به پای لینچان و تیم لیان شامپو در حملات علیه حکومت حضور داشت و برخلاف جنگجویی های نیروهای کوهستان چهره دلنشین و آرام او جذابیت خاصی به نقش هوسانیانگ داده بود.

سریال جنگجویان کوهستان که مانند سریال “سال های دور از خانه” یا همان “اوشین”، سریال ای ژاپنی بود که از اوایل دهه ۷۰ از شبکه ۱ سیما پخش می شد.سانائه سوچیدا علاوه بر بازیگری در نمایش های مختلف ، مسابقه، و آگهی های بازرگانی نیز فعالیت داشت.

کدخبر: 890105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟