همسر اول شهاب حسینی کی بود و چرا طلاق گرفتند ؟ + عکس زن دوم آقای بازیگر و زن اولش !

شهاب حسینی/ شهاب حسینی عکس/ شهاب حسینی بازیگر/ شهاب حسینی بیو گرافی /شهاب حسینی مجری

شهاب حسینی یک بازیگر، مجری و گوینده ایرانی است که در تهران متولد شد. او دارای دیپلم رشته انسانی و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی از دانشگاه تهران است. او فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و به مرور زمان به بازیگری و کارگردانی نیز پرداخت.

شهاب حسینی اهل تنکابن مازندران است و دارای یک برادر و دو خواهر است.او با پریچهر قنبری، همکار خود در تئاتر، در سال 1374 ازدواج کرد و دو پسر به نام‌های “محمد امین” و “امیر علی” دارند.

پریچهر قنبری نیز یک هنرپیشه و چهره پرداز ایرانی است و از تجربه های بازی او در فیلم “ساکن طبقه وسط” به کارگردانی شهاب حسینی می‌توان اشاره کرد.

شهاب حسینی

ازدواج پریچهر قنبری و شهاب حسینی

  همسر شهاب حسینی که بود و چرا طلاق گرفتن ، شهاب حسینی:22 ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم و بعد از 3 سال من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

 

 

کدخبر: 887584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟