خشم خانم بازیگر از لمس بدن دخترش / دست از سر دخترم بردارید! + عکس ها

«پریتی زینتا» در سال ۲۰۱۶ با «جین گوداناف»، تحلیلگر مالی ازدواج کرد، آن‌ها در سال ۲۰۲۱ توسط رحم اجاره‌ای صاحب دوقلوهای دختر و پسر «جینا و جی» شدند. پریتی زینتا در تازه ترین مصاحبه اش خواستار حفظ حریم خصوصی و احترام به زندگی شخصی اش شد.

«پریتی زینتا» هنرپیشه ۴۸ ساله هندی مدتی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام از رفتار بد مردم و رسانه‌ها با او و خانواده‌اش اعتراض کرد!

بازیگر هندی

این هنرپیشه 48ساله گفت: «مردم باید درک کنند که من اول یک انسانم سپس یک مادر و در نهایت یک سلبریتی، من هم به عنوان شهروند این کشور و یک انسان باید حقوقم رعایت بشه و رفتار محترمانه‌ای با خودم و خونواده‌ام صورت بگیره.

لطفا دست از قضاوت سلبریتی‌ها بردارید همیشه دو داستان متفاوت از یک موضوع برای تعریف کردن وجود داره!»

اعتراض پریتی نسبت به طرفدارانش

وی در ادامه افزود:«مهمتر از هرچیزی بچه‌های من هستن، لطفا بچه‌های منو تنها بزارید، بهشون دست نزنید، لمسشون نکنید و ازشون عکس نگیرید! اون‌ها یک طفلن و باید باهاشون مثل بچه‌ رفتار بشه نه سلبریتی!»

پریتی زینتا چند مورد از آزار و اذیت هایش به تازگی توسط مردم را روایت کرد:

در طی هفته اخیر در دو ایونت متفاوت حضور داشتم که هر دو باعث استرس و ناراحتی من شدن.

عکس و لمس بی اجازه

در ایونت اول زنی مدام سعی در اذیت دخترم داشت، اول سعی داشت تا بدون اجازه از دخترم عکس بگیره که با اعتراض محترمانه ما مواجه شد سپس دخترمو به زور در آغوش گرفت و کنار لبشو ‌بوسید و فرار کرد و گفت «چه دختر نازی هستی»!

این زن به خودش اجازه داده بود تا وارد محیط بازی بچه‌ها بشه و دختر منو اذیت کنه، اگر سلبریتی نبودم بدون شک برخورد تندی با اون زن داشتم اما خب نمیتونم چون بعدها همه منو مقصر جلوه میدن پس باید خونسردیمو حفظ میکردم.

همونطور که در ویدیو میبینید من عجله داشتم و باید هرچه سریع‌تر خودمو به فرودگاه میرسوندم، حین ترک خانه مرد معلولی که سال‌هاست منو اذیت میکنه و مدام ازم درخواست پول میکنه جلوی راهم سبز شد و مجددا از من تقاضای پول نقد داشت!

من همیشه تا جایی که در توان دارم بهش کمک میکنم اما این بار بهش گفتم که پول نقد همراهم نیست که دوستم حرفامو شنید و گفت که بجای من بهش پول میده.

این مرد پولی که دوستم بهش داده بودو پرت کرد چون انتظار مبلغ بیشتری داشت و بعد رفتارش خشن شد و شروع به تعقیب ما کرد، اطراف ما پر از پاپاراتزی بود و همه اون‌ها شاهد مزاحمت این مرد برای من بودن اما هیچکدوم نه تنها کمکی نکردن و بهش حتی تذکری ندادن بلکه شروع به خندیدن کردن! اگر این مرد باعث تصادف میشد همه منو مقصر میدونستن!!

 

کدخبر: 885789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟