پشت پرده مهاجرت مریم کاویانی به ایتالیا چیست؟ / رها کردن بازیگری ایران به خاطر کلاس آشپزی خارجی!

مریم کاویانی / مریم کاویانی عکس / مریم کاویانی بیوگرافی / مریم کاویانی و همسرش / مهاجرت مریم کاویانی

مریم کاویانی در سال 1349 در اهواز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد. پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده 4 نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می کند. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال 1381 بازیگری را آغاز کرد. اولین کار او یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت.اما با مجموعه او یک فرشته بود کار علیرضا افخمی که در رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید. او یک فرشته بود که ماه رمضان سه سال پیش (84) از شبکه دوم پخش شد و او در نقش همسر حسن جوهرچی ایفای نقش کرد.

مریم کاویانی در چند سال اخیر بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد. بازی خوبش در سریالهای به دنیا بگویید بایستد، روز رفتن، شکرانه، خط شکن و روزگار قریب و فاصله ها باعث شد بیننده تلویزیونی با چهره او آشنا شود. در سریال فاصله ها در نقش مرضیه که خواهر محسن است به زیبایی به ایفای نقش پرداخت.

شایعه مهاجرت مریم کاویانی

اخیرا خبری در خصوص مهاجرت مریم کاویانی در فضای مجازی منتشر شد که صحت یا عدم صحت آن به دست خانم بازیگر تایید یا تکذیب نشده است.

مریم کاویانی

کدخبر: 885198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟