شباهت جنجالی دختر ایرانی به زیباترین دختر کارتونی / من همان السا هستم !  + عکس

السا فروزن یا یخ زده (Frozen) یک فرانچایز و مجموعه انیمیشن بسیار محبوب و پرطرفدار آمریکایی است که اولین قسمت آن در ماه نوامبر سال 2013 میلادی در قالب یک انیمیشن سینمایی به نمایش در آمد. اخیرا عکسی از یک دختر ایرانی تبار مقیم امریکا به نام مونیکا ابراهیمیان در فضای مجازی منتشر شد که شباهت بسیاری به شخصیت کارتونی السا دارد.

این دختر ایرانی خودش کنار عکس السا ایستاده و با فیگوری مثل او 

شباهت یک دختر به زیباترین دختر کارتونی در انیمیشن فروزن مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

این انیمیشن با الهام از داستان ملکه برفی (The Snow Queen) اثر هانس کریستین آندرسن (Hans Christian Andersen) نویسنده نامدار دانمارکی و توسط کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Pictures) تولید شده است. کریس باک (Chris Buck) و جنیفر لی (Jennifer Lee) کارگردانی اولین انیمیشن فروزن را بر عهده داشته اند.

این فرانچایز داستان دو شاهزاده جوان و زیبا به نام های السا و آنا را روایت می کند که درگیر ماجراجویی های شگفت انگیزی در سرزمین آرندل می شوند. پرنسس السا دارای قدرت های جادویی است که به کمک آن می تواند برف ها و یخ ها را کنترل کند و اغلب اوقات از این قدرت ها برای سرگرم کردن آنا استفاده می کند که از خودش کوچک تر است. پرنسس السا در جشن تولد 21 سالگی خود و در روز تاجگذاری به عنوان ملکه سرزمین آرندل در اثر یک اشتباه باعث می شود که این سرزمین زیبا دچار یک زمستان همیشگی شده و در برف و یخ مدفون شود.

شاهزاده جوان پس از این اتفاق به شدت احساس شرمساری کرده و از سرزمین آرندل فرار می کند. آنا به همراه یک پسر جوان و شجاع به نام کریستوف و گوزن شمالی او و یک آدم برفی بامزه و خنده دار به نام اولاف سفری پرماجرا را آغاز می کند تا هر چه زودتر خواهرش را پیدا کرده و او را به سرزمین آرندل بازگرداند. فرانچایز فروزن پس از انتشار با استقبال گسترده ای از طرف مخاطبین مواجه شد و بسیاری از منتقدین معروف این مجموعه را تحسین کردند. دو انیمیشن سینمایی فروزن در فهرست پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

تاکنون 2 انیمیشن سینمایی، 4 انیمیشن کوتاه و 2 انیمیشن سریالی از این فرانچایز منتشر شده است. شما عزیزان می توانید بهترین کارتون ها و انیمیشن های این فرانچایز محبوب و پرطرفدار را با دوبله فارسی اختصاصی، در صفحه زیر در وب سایت فیلیمو کودک تماشا کنید.

کدخبر: 880182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟