مهرداد صدیقیان بازیگر سریال پوست شیر افغانی است؟ / عکس خبرسازی که شوکه تان می کند!

 انتشار عکسی متفاوت از مهرداد صدیقیان ، بازیگر نقش صدرا در سریال پوست شیر، حرف و حدیث هایی در مورد اصالت او سر زبان ها انداخت.

اصالت مهرداد صدیقیان؛ مهرداد صدیقیان اهل کجاست؟

مهرداد صدیقیان، بازیگر نقش صدرا در سریال پوست شیر که برای انتقام از قاتل دختر مورد علاقه اش ساحل، با رضا پروانه و هادی حجازی فر همراه شده است؛ به واسطه ایفای نقش در این سریال نمایش خانگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و شاید برای همین است که اصالت این بازیگر مرد ایرانی برای مخاطب مهم و جالب شده است.

تصویری از مهرداد صدیقیان که برخی کانال ها با عنوان و تیتر مهرداد صدیقیان افغانستانی، منتشر کرده اند در واقع اصالت او را نشان نمیدهد بلکه مربوط به یکی از نقش های جذاب این بازیگر خوش آتیه است و چنانچه در مطلب بیوگرافی مهرداد صدیقیان در بخش های قبلی شمانیوز هم خواندید، این بازیگر اصالتا ایرانی بوده و در تهران متولد شده است.

تصویر شایعه سازی که در ادامه هم مشاهده می کنید، مربوط به بازی مهرداد صدیقیان در فیلم حیران است که در آنجا نقش یک جوان افغان را به عنوان نقش مقابل باران کوثری ایفا کرد.

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در فیلم حیران

فیلم حیران، اثر جذابی بود با بازیگری باران کوثری، مهرداد صدیقیان، خسرو شکیبایی، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی و کارگردانی شالیزه عارفپور که درام عاشقانه ای از یک زوج ایرانی افغان را به تصویر می کشید.

داستان فیلم حیران با بازی مهرداد صدیقیان و باران کوثری

در این فیلم باران کوثری در نقش ماهی، عاشق پسری افغان به نام حیران می‌شود و برای رسیدن به او مجبور به ترک والدین خود شده و در نهایت به تهران میرود تا زندگی رویایی خود را آغاز کند.

ماهی و حیران پس از کش و قوس‌های فراوان با هم ازدواج می‌کنند. ابتدای امر همه چیز زیبا و لذت بخش است تا اینکه، وقتی ماهی منتظر به دنیا آمدن دخترشان است، ناگهان حیران ناپدید می‌شود و.....

فیلم حیران سال 1387 در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن در بخش مسابقه سینمای ایران شد.

منبع:شمانیوز

کدخبر: 879600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟