عکس احمدرضا عابدزاده در خودروی لاکچری اش / استایلی جدی تر از همیشه

 احمدرضا عابدزاده کاپیتان سابق تیم ملی کشور، از چهره های همیشه محبوب و کم حاشیه فوتبال ایران در این سال ها بوده است. احمدرضا عابدزاده برخلاف دیگر بازیکنان، جز معدود چهره های فوتبالی است که حضور فعالی در شبکه های اجتماعی ندارد. البته شاید همین محافظه کاری و محتاط عمل کردن عقاب آسیا در فضای مجازی سبب شده مخاطبان امروزی فوتبال رصد کاملی از جزئیات شخصی زندگی احمدرضا عابدزاده نداشته باشند. احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و سابق تیم ملی فوتبال از جمله چهره های مشهور جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است که همچنان در نزد عامه مردم محبوبیت زیادی دارد.اما اغلب اهالی فوتبال اخلاق حرفه ای عقاب آسیا و دوری کردن او از حواشی های روزمره شهرت را، دلیل اصلی ماندگار شدن ستاره سابق فوتبال ایران دانسته اند.

با این وجود احمدرضا عابدزاده گاها با انتشار تصویری از خودش در صفحه شخصی اش نگاه هواداران اش را جلب می کند. در همین راستا این پیشکسوت فوتبال به تازگی یک سلفی متفاوت و بسیار جدی از خودش در خودروی لاکچری اش منتشر کرده که مورد توجه دوستداران اش قرار گرفته است.

در همین راستا این پیشکسوت فوتبال به تازگی یک سلفی متفاوت و بسیار جدی از خودش در خودروی لاکچری اش منتشر کرده که مورد توجه دوستداران اش قرار گرفته است.

احمدرضا عابدزاده

منبع:وقت صبح

کدخبر: 875761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟