عکس/ اتفاق عجیبی که در هواپیما برای علی ضیا افتاد!

علی ضیا سال 1384 به تهران آمد و از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد. علی ضیا پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه یک سیما بود که در ساعات عصرگاهی مهمان خانه های مردم بود و به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی می پرداخت. علی ضیا همچنین اجرای برنامه ماه عسل را بر عهده داشت.

چند ماه قبل بود که علی ضیا اعلام کرد که برای خروج از کشور به فرودگاه مراجعه کرده و به او اعلام شده که ممنوع الخروج است. پس از آن هم برخی فعالان رسانه ای اعلام کردند که او علاوه بر ممنوع الخروج، ممنوع الکار هم شده است. چند روز بعد هم علی ضیا این موضوع را تایید کرد و گفت که هیچ کدام برایش مهم نیست.

او حالا هم تصاویری در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده و در آن روایت می کند که قصد باز کردن سینی پذیرایی صندلی هواپیما را داشته، اما زمانی که سینی را باز کرده متوجه شده که کاملا شکسته است. به نظر می رسد که علی ضیا با این تصاویر خواسته به وضعیت تاسف بار حمل و نقل هوایی طعنه و کنایه بزند.

علی ضیا

 

کدخبر: 874783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟