این بازیگران زن ایرانی بدترین تیپ سال 1401 را داشتند! / لباس افتضاح‌ آنان را ببینید + عکس

استایل یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها در درخشان‌ترشدن حضور هر فرد در هر جمعی است. بخش مهمی از آنچه در ظاهر بازتاب داده می‌شود، ریشه در سلیقه و انتخاب‌های هر فرد دارد. البته این را هم در نظر بگیرید که گاهی، بحث سلیقه نیست و تصمیمات اشتباه براساس برآوردهای انتخابی نادرست باعث می‌شوند که تیپ و استایل خوبی نداشته باشیم. در این مقاله، قصد بی‌احترامی به کسی را نداریم و فقط می‌خواهیم از نظر دنیای مدوفشن نگاهی به انتخاب‌های نامناسبی داشته باشیم که بعضی از بازیگران زن داشته‌اند. با مرور اشتباهات استایلشان سعی می‌کنیم که به الگویی درست‌تر در هر مورد برسیم و با هم ببینیم که چه‌چیزی در تیپ آنها باعث بداستایل‌شدنشان شده است. با ما همراه هستید؟

بهنوش بختیاری

افتضاح‌ترین لباس‌هایی که تن بازیگران زن ایرانی دیده‌اید

این استایل ایرادات زیادی دارد. مهم‌ترین ایراد چیست؟ چنین استایلی برای شرکت در مراسم جشنواره فیلم فجر مناسب نیست. یکی از اصلی‌ترین نکات در خوش‌پوشی توجه به درس‌کدها است. منظور از درس‌کدها چیست؟ یعنی اینکه بدانید در هر موقعیتی باید از چه لباس و پوششی استفاده کنید. این استایل که از بهنوش بختیاری می‌‌بینیم، تلفیفی است از پوششی که برای یک مهمانی شب استفاده می‌شود و استایلی خیابانی با پوشش سری نامتعارف که نتوانسته جلوه خوبی به‌جای کلاه، توربان یا شال به‌وجود بیاورد.

بهنوش طباطبایی

بازیگران ایرانی

در تصویر بالا به‌سراغ استایل بهنوش طباطبایی می‌رویم. او هنرپیشه خوش‌چهره‌ای است و اندام خوبی دارد. این‌ها یعنی امتیازات زیادی برای تدارک‌دیدن استایلی خوب برای خود دارد. او در این پوشش از شنلی استفاده کرده که جنس و دوخت مطلوبی ندارد. برای پانچو و شنل‌ها بهتر است که از پارچه‌هایی ساده و یک‌دست استفاده شود تا این حالت سنگین را پیدا نکنند. در واقع، بهتر است که پارچه این نوع از لباس‌ها حالت سبک‌تری داشته باشد تا راحت‌تر و خوش‌جلوه‌تر در تن بایستد. تزئینات حواشی پارچه هم تاحدی شبیه به اکسسوری‌های تزئین و دکور جشن‌ها است. در واقع، این تزئینات براق مناسب با استایلی پوششی به‌نظر نمی‌رسند. پارچه لباس براق است و وجود زوائدی براق در اطراف آن هم باعث شده که از نظر بصری آنچنان جذاب از کار درنیاید. انتخاب رنگ‌های استایل مطلوب است و هماهنگی میان طوسی، صورتی و ارغوانی زیاد است. در بخش استایل موها هم شاید خانم طباطبایی باید در انتخاب این نوع از چتری کمی تجدیدنظر کنند. این مدل با چهره‌شان همخوانی ندارد.

گروه بازیگران فیلم گس

بازیگران ایرانی

استایل هریک از بازیگران این تصویر که ظاهراً در جشنواره‌ای خارجی شرکت داشته‌اند، جای نقد دارد. دو بازیگر اول از سمت راست، به کدهای پوششی شرکت در یک محیط رسمی توجه نکرده‌اند و با استایل‌های اسپرتی ظاهر شده‌اند که در موقعیت‌های غیررسمی هم جای نقد دارند. این استایل‌ها ناهماهنگی عناصر پوششی با هم و کمبود آراستگی دارند. مورد سوم یعنی خانم شبنم مقدمی هم با استایلی ظاهر شده‌اند که بیشتر مناسب یک استایل ساده خیابانی است و برای جشنواره‌ای در سطح بین‌المللی مناسب به‌نظر نمی‌رسد. نفر آخر هم با در نظرنگرفتن تناسب میان مدل لباس‌ها و اندام باعث شده که استایلش از چشم‌نوازبودن کمی دور بماند.

نگین معتضدی

بازیگران ایرانی

نگین معتضدی بازیگر پرکاری نیست. او را در چند مجموعه طنز و جدی دیده‌ایم. با این حال، گذر او هم به فهرست کسانی افتاده که استایل‌های اشتباهی برای خود تدارک دیده‌اند. او در تصویر بالا، از مدل نامناسبی از شلوار برای خود استفاده کرده است. این شلوار پاهای او را پر و کوتاه نشان داده‌اند. شاید بهتر بود که از شلواری واید یا دم‌پاگشاد (بوت‌کات) استفاده می‌کرد. شومیز کوتاه و رویه باز هم باعث شده که کوتاه‌قد جلوه کند. رنگ بخش‌های مختلف استایل و جنس پارچه‌شان هم هماهنگ نیست. سرشانه رویه هم حالت افتاده‌ای دارد که باعث تشدید گردشدن این ناحیه و بخش کتف شده است.

مائده طهماسبی

بازیگران ایرانی

مائده طهماسبی از بازیگران خوبی است که حضور گرمی در نقش‌های مختلف داشته است. او هم در این مقاله درمیان کسانی قرار گرفته که انتخاب اشتباهی داشته است. طهماسبی برای حضور در جشنواره از استایلی استفاده کرده است که متناسب با فضای این موقعیت رسمی نبوده است. علاوه بر آن، انتخاب شلواری با این مدل خمره‌ای باعث شده که کوتاه‌قد به‌نظر برسد. بوتی رسمی هم متناسب با این استایل کاملا اسپرت نیست. کیفی با طرحی سنتی هم نتوانسته مکمل خوبی برای چنین استایلی باشد که حال‌وهوایی مدرن و کژوال دارد.

فرشته حسینی

بازیگران ایرانی

فرشته حسینی از هنرپیشه‌هایی است که همیشه استایل‌هایی پرحواشی دارد. او گاهی بسیار خوش‌پوش ظاهر می‌شود و استایلی پیش‌رو و آوانگارد دارد. گاهی هم مرزهای پیشروبودن را رد می‌کند و به استایل نامتعارفی می‌رسد. این موضوع ایرادی ندارد اما اگر انسجام استایل زیر سؤال برود یا از نظر بصری چشم‌نواز نباشد، از دنیای مدوفشن و مخاطبان نمره خوبی نمی‌گیرد. استایل او در تصویر بالا هم جای نقد دارد. این استایل از نظر هماهنگی بخش‌های مختلف و تناسب رنگ‌ها وضعیت خوبی دارد. با این حال، از نظر آراستگی چند نمره منفی می‌گیرد.

طناز طباطبایی

بازیگران ایرانی

طناز طباطبایی هنرپیشه بسیار مشهور و محبوبی است. او معمولا استایل ساده و بی‌اشکالی دارد اما در تصویر بالا، مشکلات بدیهی و واضحی در استایل او دیده می‌شود. کاپشنی اسپرت با شلوار وایدی پوشیده شده که جنسی رسمی و مدلی برای موقعیت‌های مجلسی دارد. کلاه بافت هم برای این استایل که قرار بوده در موقعیت رسمی پوشیده شود، گزینه نامناسبی به‌نظر می‌رسد.

بهاره رهنما

بازیگران ایرانی

بهاره رهنما از آن هنرپیشه‌هایی است که استایل‌های پرنقدونظر زیادی دارد. او معمولا به سبک ماکسیمال علاقه دارد اما در اجرای آن استایل ضعیف عمل می‌کند. منظور از استایل ماکسیمال چیست؟ به سبکی از پوشش ماکسیمال گفته می‌شود که پر از طرح و نقش است و رنگ‌ها و اکسسوری‌های متنوعی در آن استفاده می‌شود. در تصویر بالا، رهنما از طرح‌های بسیار متنوعی برای بخش‌های مختلف استایل استفاده کرده است. این موضوع نه‌تنها باعث نشده که به ماکسیمال‌بودن نزدیک شود، بلکه حالت آشفته‌ای ایجاد کرده که اصلا از نظر بصری دیدنی به‌نظر نمی‌رسد.

منبع:چی بپوشیم

کدخبر: 873484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟