اعتراف دردناک شقایق فرهانی درباره علت طلاقش ! / طلاق در زمان نوعروسی !

شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون است، شقایق فراهانی از همان کودکی همراه پدر و مادرش بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا به بازی در تئاتر پرداخت. شقایق فراهانی با حضوری کوتاه در فیلم لیلا وارد عرصه سینما شد. شقایق فراهانی در فیلم چتری برای دو نفر توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی شقایق فراهانی در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و هدیه تهرانی برتری داشت. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوبش در فیلم پروانه در سطح بین المللی هم توانست موفقیت هایی را بدست آورد.

شقایق فراهانی سال 1369 زمانی که دختر 19 ساله ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان «سام» سال 71 به طلاق ختم شد.

شقایق فراهانی

مادر شدن در 20 سالگی

من خیلی زود و در 20 سالگی مادر شدم و بابت آن بسیار خوشحالم ، شما با آمدن فرزند چیزهایی را به دست می‌ آورید که با هیچ‌ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست. من در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم سام نبود واقعا نمی‌ توانستم تحمل کنم.

رابطه با فرزند طلاق

در این راه سعی کرده‌ ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم که فرزند طلاق است به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم ، سعی کردم بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم.

شقایق فراهانی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 872373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟