بازیگران جذاب فیلم ملاقات خصوصی + عکس و بیوگرافی

فیلم ملاقات خصوصی محصول سال 1400 در ژانر درام – عاشقانه به کارگردانی «امید شمس» و تهیه کنندگی «امیر بنان» در 120 دقیقه می باشد . نویسندگان این فیلم برعهده «امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پروانه دختری است که پدرش به زندان افتاده و برادرش ایمان که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان می‌ داده حالا یک بدهکار فراری است.  او در عطاری پدرش کار می‌ کند و با پدرش در زندان بطور مخفیانه در ارتباط است، این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی هم‌ بندان پدرش به اسم فرهاد صورت می‌گیرد.

فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل با یکدیگر حرف های کوتاهی می‌ زنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه می‌شود و از او می‌خواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره می‌ خورد و این تازه شروع ماجرا و اتفاقات است …

اکران فیلم ملاقاتی خصوصی از 14 دی 1401 شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، این فیلم در زمان اکران در جشنواره فجر، پرفروشترین فیلم جشنواره بود.

پریناز ایزدیار (پروانه)

ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل مازندران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که سال 1385 در فیلم بازی خطرناک اولین بار جلوی دوربین رفت و سال 1391 با سریال زمانه به شهرت رسید.

هوتن شکیبا (فرهاد)

ملاقات خصوصی

هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر بوده که اولین با با فیلم کوتاه خیابان خیلی خلوت جلوی دوربین رفت. او سال 1395 با سریال لیسانسه ها به شهرت رسید و حالا می گوید از شهرت بدش نمی آید و علاقه زیادی به طنز و کارتون دارد.

رویا تیموریان (رضوانه)

ملاقات خصوصی

رویا تیموریان متولد 27 اسفند 1338 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد که از 19 سالگی با تئاتر شروع کرد و اولین بار با فیلم حسرت دیدار جلوی دوربین رفت. او با فیلم زندان زنان به شهرت رسید و سال 1382 وقتی 44 ساله بود با مسعود رایگان بازیگر ازدواج کرد و فردی جاه طلب نیست.

ریما رامین فر (فریبا)

ملاقات خصوصی

ریما رامین فر متولد 5 فروردین 1349 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر می باشد که با تئاتر شروع کرد و سال 1380 وقتی 31 ساله با فیلم نان، عشق و موتور 1000 جلوی دوربین رفت. او با سریال پایتخت به شهرت رسید و حلا سال هاست با امیر جفعری ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام آیین میباشد و عاشق ورزش می باشد.

نادر فلاح (قادر)

ملاقات خصوصی

نادر فلاح متولد شهریور 1352 در کرمان ، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد می باشد که از 16 سالگی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. او سال 1379 در 27 سالگی با سریال جای نزدیک آسمان جلوی دروبین رفت و با با فیلم چند متر مکعب عشق دیده شد.

سیاوش چراغی پور (ایرج)

ملاقات خصوصی

سیاوش چراغی پور متولد 1 فروردین 1342 در کرمانشاه ، بازیگر است. او تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از سال 1367 وقتی 25 ساله بود از تئاتر شروع کرد و از سال 1374 با سریال آشپز باشی جلوی دوربین رفت. وی سال 1395 با سریال فوق لیسانسه ها به شهرت رسید و سالهاست ازدواج کرده و ثمره این زندگی دو فرزند دختر خورشید و باران میباشد.

پیام احمد نیا (کامران)

ملاقات خصوصی

پیام احمدی نیا متولد 4 آبان 1361 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او از دستیاری فعالیت هنری اش را شروع کرد تا اینکه سال 1380 با فیلم برهنه جلوی دوربین رفت و با سریال «لژیونر» و سپس «زیر خاکی 3» دیده شد. این بازیگر علاقه زیادی به نقش منفی و ورزش بوکس دارد و مایکل جکسون کاراکتور محبوب اش است.

شیرین آقا رضا کاشی (مادر فرهاد)

ملاقات خصوصی

شیرین آقا رضا کاشی متولد 14 دی 1335 در تهران بازیگر است. او اولین بار سال 1393 با فیلم روز مبادا جلوی دوربین رفت و با فیلم فروشنده به شهرت رسید و حالا چند سالی است با ولی‌ الله عزیزخانی ازدواج کرده و 4 فرزند دارد.

افتخارات این فیلم

ملاقات خصوصی نخستین بار در بهمن 1400 در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آنجا نامزد دریافت جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای احمدی‌ نیا و جایزه بهترین فیلم اول شدهمچنین به عنوان بهترین فیلم از نگاه 30 منتقد و نویسنده مجله سینمایی «برش‌های کوتاه» انتخاب شد.

کدخبر: 871418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟