تولد 35 سالگی ریحانا، خواننده مشهور!

ریحانا، خواننده و صاحب برند‌های آرایشی و پوشاک فنتی یک هفته پس از اعلام دومین حاملگی خود تولد 35 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ریحانا یک هفته پس از اعلام خبر حاملگی خود بر روی بزرگترین صحنه جهان، تولد 35 سالگی خود را زنگ می‌زند.

برند لباس این خواننده مشهور به نام SAVAGE X FENTY BY RIHANNA در صفحه اینستاگرامش تولد این سوپراستار را به او تبریک گفت. این صفحه اینستاگرام با منتشر کردن عکسی از این خواننده نوشت:

«چرا وقتی می‌تونی کل جاده را کنترل کنید، تنها یک خط را انتخاب کنید؟ بهترین آرزوها برای تو @badgalriri.»

سالی پر از موفقیت برای خانم خواننده

سال گذشته برای ریحانا سالی پر از موفقیت و اتفاقات مهم بوده است. او 34 سالگی خود را با دست آوردهای مهمی به پایان رساند.

موفقیت‌هایی مانند شرکت در مراسم گلدن گلوب، جایزه اسکار، جایزه تصویر NAACP ،چهارمین مجموعه #SAVAGEXFENTYSHOW  و اجرا در بین دو نیمه مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکایی. ریحانا در این اجرا خبر حاملگی دوم خودش را منتشر کرد.

ریحانا و A$AP Rocky تنها نه ماه پیش تولد اولین فرزند خود را جشن گرفتند. به گزارش وقت صبح این زوج از سال 2020 در کنار همدیگر هستند.

ریحانا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که راکی «بهترین دوست» اوست و اعتراف کرد که نمی‌تواند به یاد بیاورد که زندگی قبل از تولد پسرش در ماه می 2022 چگونه بوده است.

این خواننده درباره مادر شدن گفت: «فرزندم همه چیز من است. واقعاً زندگی قبل از به دنیا آمدن او را به یاد نمی‌آورم. این عجیب‌ترین بخش مادر شدن است.»

ریحانا اعتراف کرده است که تولد فرزندش باعث شده است که او بسیار متفاوت به زندگی‌اش فکر کند. او بزرگ کردن پسرش را یکی از ترسناک ترین مسئولیت‌های خود در زندگی توصیف کرده است.

ریحانا

منبع:وقت صبح

کدخبر: 871348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟