غوغای این عکس  عجیب ریحانه پارسا ! / هر روز یک بلوا می کند !

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران است. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است. ریحانه پارسا اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. ریحانه پارسا تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما به دلیل مهاجرت به ترکیه و حواشی که برای خود به وجود آورد باعث ممنوع الکاری خود در ایران شد. ریحانه پارسا در حال حاضر در ترکیه زندگی می کند.

گره خوردن نام ریحانه پارسا به حاشیه ها و جنجال ها مسئله عجیبی نیست. از این جهت که حواشی چند سال اخیر، منجر به شهرت ریحانه پارسا شدند. این در حالی است که او چند وقت اخیر تاکید کرد که مسیر زندگی اش را تغییر داده است، اما همچنان جنجال و حاشیه او را رها نمی کند.

به تازگی هم او تصویری از چهره اش منتشر کرده و نشان داده که کلاهی از پوست حیوان بر سر دارد. این تصویر که حالا میان گروهی خاصی از کاربران دست به دست می شود، منجر به انتقاداتی از ریحانه پارسا شده است. اما ریحانه پارسا بی توجه از کنار این انتقادها رد شده و تصاویر متعددی با این کلاه منتشر کرده است.

ریحانه پارسا

منبع:وقت صبح

کدخبر: 871341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟