خانم مجری بعد طلاق بی چادر شد ! / الهام صفوی زاده چی بود و چه پلنگی شد ؟! + عکس ها و فیلم
حجم ویدیو: 5.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

الهام صفوی زاده متولد 4 تیر 1349 در اصفهان، مجری است. الهام صفوی زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد نظری و دکترای رشته کسب و کار است. الهام صفوی‌ زاده به واسطه مادرش مهین تاج نیا گوینده و مجری بازنشسته وارد صدا و سیما شد، الهام صفوی زاده کارش را از سال 76 وقتی 27 ساله بود با تحقیق در برنامه های اقتصادی رادیو آغاز کرد. الهام صفوی زاده حضور و ماندنش در رادیو با اصرار مادرش شد و کم کم صدا و سخنوری مثال زدنی اش باعث شد به اجرای در تلویزیون دعوت شود و با برنامه به خانه بر می گردیم به شهرت رسید.

الهام صفوی زاده یکی از مجریان بسیار سرشناس و توانمند ایرانی که در یک گفت وگو با رسانه ای فارسی زبان از علت چادری شدن و برداشتن چادرش گفت.

الهام صفوی زاده

الهام صفوی زاده

الهام صفوی زاده گفت:مردم می گویند من از صدا و سیمایی که هفت سال است در آن هیچ حضوری نداشته ام, پول های آن چنانی گرفته ام و حالا پس دریافت دستمزدهای کلان, چادرم را کنار گذاشته ام.

اینجا ایران است . مردم منتظرند اتفاقی بیفتد تا موجی از واکنش ها را ایجاد نمایند. من از همان اول خودم بوده ام, فقط پوششم متفاوت بوده است. من چادرم را کنار گذاشته ام. مانتو و روسری ام سرجای شان هستند. باد نبرد, طوفان نبرد, شن نبرد. من فکر میکنم ما و مردم یکی هستیم.

پیج قبلی ام هک شد, در پیج جدیدم گاهی مجبور می شدم کامنت ها را ببندم, چرا که برخی به شدت بی عفت کلام بودند. گاهی با خودم می اندیشیدم که آیا این ها واقعا ایرانی اند؟!

اما اکنون کامنت هایم را باز گذاشته ام تا مردم با خیال راحت حرف دل شان را بزنند. من چند سال پیش زندگی مشترکی را با عزیزدلی آغاز کرده بودم, که خانواده اش به شدت بسته بودند و پوشیه میزدند.

همسر سابق من که پدر دخترم است, به من گفت که برای ما خیلی افت است که کسی با مانتو باشد, حتی, مادر من که یک چهره شاخص , در روزگار گذشته است, همیشه پوششش مدرن بود است.

و هرگز چادری نبوده است. ولی جلوی خانواده آن ها چادر می پوشید. ما فقط به ایده آن خانواده حرمت گذاشتیم.

منبع:وقت صبح

کدخبر: 871077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟