سناریوی سریال جدید محسن تنابنده لو رفت + عکس اختصاصی از مارل

به گزارش رکنا، «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده، دل‌ داده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد.

از سویی، مارال متوجه می‌شود که جان برادرش در خطر است؛ حاتم با پیگیری ماجرا می‌فهمد داستان برادر مارال به برادر کوچکترش هاتف گره خورده‌ که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده است .بازگشت هاتف به سیاهرود دو برادر را درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌کند که خروج از آن ممکن است هر دو را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

قصه سریال جدید محسن تنابنده لو رفت

از سویی شاید قصه اصلی سریال حواشی زندگی حاتم، پسر ارشد نایب سرخی‌ها باشد؛ برادر بزرگتر خانواده‌ای ریشه‌دار در سیاهرود که زندگی تعدادی کارگر و خانواده‌شان از طریق کار در معدن آنها می‌گذرد. زندگی حاتم با اتفاقی تلخ و مبهم، که شروع قصه را رقم زده، دچار آسیب می‌شود و در ادامه بار سنگین بسیاری از اتفاقات بر دوش او خواهد بود.

می‌توان گفت که «رهایم کن» مجموعه‌ای از حس‌ها و رخدادهای تودرتویی است که توامان عشق و نفرت را با پس‌زمینه‌هایی از رویدادهای تاریخی-سیاسی و نمایش برخی حواشی جریانات هنری سالهای قبل از انقلاب پیش می‌برد و سریال با اتفاقات تلخ و شیرین، روایت‌های خاص و پر تعلیقی را برای مخاطب رقم می‌زند.

در کنار قصه گروه بازیگران این سریال نیز ترکیبی جذاب برای مخاطب است. محسن تنابنده نقش حاتم و برادر ارشد خانواده را ایفا می‌کند و هوتن شکیبا هم هاتف قصه است. از دیگر بازیگران این مجموعه هم می‌توان به هدی زین‌العابدین اشاره کرد که نقش مارال را عهده‌دار شده و مونا احمدی هم نقش افسانه خواهر حاتم را ایفا می‌کند که در قسمت اول، دلدادگی‌اش به سرنوشت شومی مبدل می‌شود که یحتمل تا پایان قصه او را رها نخواهد کرد.

 علاوه براین‌ها مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری در نقشی خاص و متفاوت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کدخبر: 870634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟