اولین عکس خانم مجری بدون شال و روسری / جشن تولد ستاره سادات قطبی با لباس زیبایش ! /

ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، ستاره سادات قطبی از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد. ستاره سادات قطبی دومین بار در سال 1393 وقتی 28 ساله بود با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام «صدرا» و «حسین» می باشد. ستاره سادات قطبی سابقه اجرا و بازی در سریال گاندو ۲ و نوار زرد ۲ را نیز در کارنامه هنری خود دارد. عکس کودکی ستاره سادات قطبی که از جشن تولد ۶سالگی اش منتشر کرد در حالی که لباس عروس بر تن دارد.

ستاره قطبی با انتشار عکس زیر نوشت:

سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا. این عروس خانومی که درتصویر مشاهده میفرمایید منم.ستاره سادات قطبی. . اینجا تولد شش سالگیم بود،اونموقع پیش دبستانی نبود ما میگفتیم آمادگی! . امروز رفته بودم مدرسه ی صدرا دلم برای مدرسه ی خودمون (دهه شصتی ها)تنگ شد .

درو دیوار مدرسه ی صدرا رنگی رنگیه،کلاس هاشون کُمد داره،دیوارهاش پراز نقاشی و عروسک و کاردستی و حروف الفباست،میزهاشون خیلی شیک و خوشگله.ولی من دلم گرفت!دلم گرفت از بچه هایی که حرف هاشون فقط ازبازی های موبایل و تبلت بود،دلم گرفت از بچه هایی که پدر و مادرشون جداشده بودن و منتظر بودن ببینن امروز کدوماشون میان دنبالشون،دلم گرفت از اینکه اکثرا تک فرزند بودن و باداشتن گربه ویا سگ توخونه شون واسه بقیه کلاس میذاشتن،ما چه خوش بودیم نه؟

ستاره سادات قطبی

منبع:پرشین وی

کدخبر: 869847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟