واکنش پلیس به ماجرای درگیری مربی استقلال با مامور یگان ویژه / در بازی استقلال در برابر مس صورت گرفت
حجم ویدیو: 14.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ در جریان اخراج ریکاردو ساپینتو در بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر، یکی از ماموران یگان ویژه ورزشگاه به خاطر مقاومت و پرخاشگری ساپینتو درگیری پیدا کرد.

به دنبال این اتفاق، مامور فوق به همراه یکی از فرمانده یگان ویژه به رختکن استقلال رفتند و با سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این گفت‌وگو دو طرف از یکدیگر دلجویی کردند.

واکنش پلیس به ماجرای اتفاقات بازی استقلال برابر مس

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: حفظ امنیت بازیکنان وتماشاگران از وظایف پلیس و فلسفه حضور پلیس در ورزشگاه ها است. ختم قائله درگیری بین سرمربی تیم استقلال با داور و نیمکت نشینان تیم مس کرمان با مداخله ی به موقعِ پلیس در ورزشگاه براساس شواهد موجود وتصاویر بازی، به دنبال اخراج سرمربی تیم استقلال ازسوی داور و درگیری سرمربی پرتغالی با داور و نیمکت نشینان تیم مس و خارج نشدن وی از زمین بازی و متشنج شدن جو ،ماموران یگان ویژه  حاضر در استادیوم براساس وظایف محوله، وی را به سمت رختکن هدایت که البته با مقاومت و پرخاشگری وی مواجه شدند.

در پایان باحضور مدیران باشگاه، فرمانده یگان و سرمربی و کادر تیم استقلال از یکدیگر دلجویی نمودند وتیم استقلال به فرودگاه جهت بازگشت به تهران هدایت و همراهی شدند.

کدخبر: 866799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟