استایل جوان پسند و امروزی مادر ۸۴ ساله سلمان خان!
در صنعت فیلم هندی بسیار قابل توجه بوده است. اغلب به او «پسر بد» صنعت فیلم می‌گویند تا اینکه با نام تجاری خود، مشهور شد، بدون شک او محبوب‌ترین سلبریتی کشور است. در حالی که سلمان سهم خود را در روابط آشفته دارد، یک زن «ثابت» در زندگی او بوده است.خوب، او کسی نیست جز مادرش، رابطه این دو یکی از دوست داشتنی ترین رابطه هاست. او بار دیگر با گذاشتن یک سلفی گرانبها با مادرش در اینستاگرام دل همه را آب کرد.
سلمان خان

همین امر موجب گشت تا سلمان در فیلم‌های متعدد بعدی بدرخشد که می‌توان به فیلم‌های «ساجن» در سال ۱۹۹۱ و «هم آپ که هه کُن» در سال ۱۹۹۴ و «کارن آرجون» در سال ۱۹۹۵ و «پیار کیا تو درنا کیا» در سال ۱۹۹۸ و «هم سات سات هه» در سال ۱۹۹۹ اشاره کرد که طی هفت سال فعالیت حرفه‌ای بازیگری توانست بالاترین دستمزدها را از آن خود کند. ۸ تا از فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده‌است، درآمد ناخالصی در حدود بیش از ۱۰۰ کرور (۱۸٫۲میلیون دلار آمریکا) بدست آورد، و او را به یکی از بازیگران برجسته و موفق، در تاریخ سینمای هند تبدیل کرد.به این ترتیب، خان، به عنوان یکی از بازیگران موفق و یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های سینمای هند، معرفی شد.استایل جوان پسند و امروزی مادر ۸۴ ساله سلمان خان!

سلمان خان

سلمان خان

سلمان خان موفق‌ترین بازیگر بالیوود در گیشه فروش می‌باشد اکثر فیلم‌های اکران شده از او با استقبال چشمگیر رو به رو می‌شود و حتی پرفروشترین فیلم تاریخ بالیوود «هم آپ که هه کُن» نیز با بازیگری سلمان خان می‌باشد. سلمان خان در سال ۱۹۸۸ بازیگری را با بازی در نقش فرعی فیلم Biwi Ho To Aisi ساخته جی کی بهاری به سینما قدم گذاشت و اولین موفقیت تجاری خود را مدیون اولین همکاری خود با سورج در سال ۱۹۸۹ در فیلم «منه پیار کیا» می‌داند که خیلی در کار او تأثیر گذاشت و سلمان توانست جایزه بهترین بازیگر مرد تازه‌وارد را برای این فیلم به دست آورد هم چنین فیلم موفقیت‌های زیادی را نیز در خارج از هند کسب کرد و در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا نیز اکران شد و پر فروش‌ترین فیلم دهه ۸۰ لقب گرفت. استایل جوان پسند و امروزی مادر ۸۴ ساله سلمان خان!

سلمان خان

منبع:دلگرم

 

کدخبر: 864985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟