لو رفتن عکس زن اول ابی ! / فیروزه مقدادی جذاب و زیبا ! + بیوگرافی و علت طلاق !

فروزه مقدادی در یک مرکز حقوقی و وکالت آمریکایی فعال است و قبل از انقلاب در ایران فوق لیسانس حقوق گرفت و به عنوان وکیل دادگستری مشغول به کار بوده است. او بعد از جدایی اش از ابی ارتباط چندانی با این آقای خواننده ندارد. حاصل ازدواج فروزه مقدادی و ابی 3 دختر به نام های خاتون و سایه و عسل می باشد که خاتون و عسل در ایران به دنیا آمدند و عسل که فرزند آخر آنها بود متولد آمریکاست.

فروزه مقدادی دختر یک خانواده سرشناس و تحصیلکرده بود و پدرش (سرهنگ مقدادی) نیز پس از بازنشستگی از ارتش به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار شده بود. پدر فروزه مقدادی با ازدواج دخترش و ابی بسیار مخالف بود و وقتی اصرار های دخترش را برای این ازدواج دید به این ازدواج رضایت داد اما خودش را کنار کشید و هیچ گونه حمایتی از آنها نکرد.

ابی که در آن زمان شرایط مالی خوبی نداشت و حتی خرج خانواده اش را هم باید می داد تنها شبی 80 تومان درآمد داشت که این موضوع باعث می شد بعد ازدواج زندگی سختی داشته باشند. به هرحال با معروفیت آقای خواننده سر و کله هواداران و مزاحمان هم در زندگی این زوج رفته رفته پیدا شد و عشق بین این زوج برای ادامه این زندگی مشترک کافی نبود بنابراین خانم فیروزه مقدادی بعد از 25 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند که از این آقای خواننده معروف جدا شوند. ابی بعد از جدایی از فروزه مقدادی با مهشید ازدواج کرد که همسر دومش حواشی زیادی را در پشت سرش دارد.

ابی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 863995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟