تست از روی لب: فرم لب رازتان را فاش می کند ! + خودتان را محک بزنید !

به گزارش رکنا ، ما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که وقتی نتایج را بدانید، حیرت زده خواهید شد!تست های شخصیت می توانند ناخودآگاه شما را قلقلک داده و چیزهای جالبی که هرگز درباره خود نمی دانستید را به شما نشان دهد.

تصویر تست شخصیت شناسی از روی لب

تست شخصیت شناسی

نتایج تست شخصیت شناسی از روی لب

گزینه 1

تست شخصیت شناسی از روی لب: به عنوان یک شخصیت با لب های پر، می‌توانید فردی بسیار با اعتماد به نفس، شجاع، اجتماعی، سخاوتمند، پرشور، بحث‌برانگیز، خوش‌گذران و برون‌گرا باشید. شما می توانید زیاد یا بدون هیچ سانسوری صحبت کنید.

هنگام ارائه افکار خود می توانید با صدای بلند باشید. با این حال، می‌توانید یاد بگیرید که در طول سال‌ها هنگام صحبت کردن، خود را حفظ کنید. شما می توانید خوش صحبت و دارای اخلاق و ارتباط خوبی باشید. اما گاهی اوقات می توانید بر اساس انگیزه عمل کنید و بی پروا شوید، به خصوص زمانی که عصبانی هستید.

گزینه 2

تست شخصیت شناسی از روی لب: اگر لب پایین تان پر تر است، می توانید فردی مستقل، کاوشگر، مستقیم و بی خیال باشید. ممکن است از روتین ها خوشتان نیاید. ممکن است دوست داشته باشید مکان‌های جدید را کشف کنید، افق دانش خود را از دنیایی که در آن زندگی می‌کنید گسترش دهید، با افراد جدید ملاقات کنید و وقت آزاد بیشتری نسبت به نشستن در تمام روز جلوی کامپیوتر داشته باشید.

می توانید از تمرینات معنوی لذت ببرید. ممکن است کمی خودانگیختگی را در زندگی دوست داشته باشید. ممکن است دوست داشته باشید که غافلگیر شوید و متنعم شوید.

گزینه 3

تست شخصیت شناسی از روی لب: پر بودن لب بالایی به نسبت لب پایین، ممکن است مورد علاقه همه باشد. چیزی در شما وجود دارد که باعث می شود کسی برای مدت طولانی از شما عصبانی باشد. ممکن است مخفیانه کمی عاشق درام باشید. مهندسی داخلی و خودپنداره آنها اغلب از طریق سقف است.

شما می توانید بدانید که چگونه در هر موقعیتی به نفع خود بازی کنید. ممکن است از توجه لذت ببرید، اما بیشتر از همه دوست دارید در کنار افرادی باشید که پذیرش خود واقعی تان را برای شما آسان می کنند. ترساندن شما آسان نیست.

گزینه 4

تست شخصیت شناسی از روی لب: لب های نازک، می‌تواند نشان دهنده فردی خجالتی، درونگرا و محجوب باشد. شما می توانید با تنهایی کاملاً خوب باشید. شما همچنین می توانید خودکفا، صبور و مصمم باشید.

شما ممکن است در صحبت کردن زیبا و ملایم باشید. شما همچنین ممکن است در تحصیلات عالی باشید و دارای سطح هوشی بالایی باشید. اغلب می توان به شما برچسب تنهایی زد، با این حال شما به سادگی مستقل هستید.

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی از روی لب: تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی از روی لب: یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

زمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

    تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)

    پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)

    پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

نکاتی برای شرکت در تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی از روی لب: هیچ راهی جهت آماده شدن برای تست شخصیت‌شناسی وجود ندارد اما مواردی وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که نتایج آزمون شما بهترین بازتاب شخصیت شماست. این نکات شامل موارد زیر هستند:

صادقانه جواب دهید

سعی نکنید یک نسخه «ایده‌آل» از خودتان را ارائه دهید. در عوض، سعی کنید فقط به روشی پاسخ دهید که نشان دهد شما چه کسی هستید و چه احساسی دارید.

دستور‌العمل‌های تست را بخوانید

اگر متوجه دستور‌العمل‌ها یا سؤال‌ها نشوید، ممکن است نتایج آزمون شما بازتاب دقیقی از شخصیت شما نباشد.

سعی نکنید «آزمون را شکست دهید»

سعی نکنید جوابی را حدس بزنید که فکر می‌کنید ممکن است پاسخ «ایده‌آل» آزمون باشد. فقط صادقانه به سؤالات جواب دهید.

منبع : گفتنی

 

 

کدخبر: 862170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟