پیری همسر ساسی مانکن ناگهان جوان شد ! + جدیدترین عکس بیتا اشلی زن پولدار ایرانی !

ساسی مانکن با نام اصلی ساسان یافته علاقه اش به موسیقی و خواندن از زمان دبستان در وجودش شکل گرفت، می گوید از اول با صدایش خیلی حال می کرده و دوست داشته در هر جمعی بخواند. گذشت تا اینکه سال 1383 وقتی 16 ساله بود بصورت جدی موسیقی را با آهنگ داف شروع کرد که بیت این آهنگ را از طریق اینترنت دانلود کرده بود. ادامه مسیر موسیقی اش همکاری با حسین مخته بود که بعدا از هم جدا شدند تا اینکه انتشار چند کلیپ تصویری با گروه بروبکس او را سر زبان ها انداخت، آهنگ پارمیدا و رپ بندری از جمله کارهایی مشهور او با بروبکس بود.

بیتا اشلی متولد آمریکا و پدر و مادرش ایرانی است. او هشت سال از ساسی مانکنک بزرگتر بوده و در شغل خرید و فروش ملک فعالیت دارد. سایت املاک بیتا اشلی در منطقه بورلی هیلز آمریکا واقع شده و بیشتر مشتری های او بازیگران هالیوود هستند. بیتا به عنوان یکی از سرمایه داران در آمریکا شناخته می شود و چند ماه پیش بود که مراسم عروسی او و ساسی در هالیوود آمریکا برگزار شد.

ساسی مانکن در زمستان 1398 وقتی 31 ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است.عکسی بسیار عجیب از چهره بیتا اشلی همسر ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی با چهره ای که زمین تا اسمان تغییر کرده است منتشر شد.

ساسی مانکن

منبع:وقت صبح

کدخبر: 862104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟