تحصیلات عجیب آنا نعمتی در اوج شهرت ! + عکس و تحصیلات بازیگران سریال مسافر !
مسافر نام یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال ۱۳۷۹ در شبکهٔ تهران پخش شد و به نمایش در آمد. همه چیز از پشیمانی پیرمردی (آتش تقی‌پور) در بستر مرگ آغاز می‌شود! در بیست و پنج سال پیش مراسم عروسی دختر (آناهیتا نعمتی – در نقش مادر) این پیرمرد بر اثر لجاجت او بهم می‌خورد. داماد (جمال اجلالی) دو سال بعد به زندان می‌افتد و عروس در هنگام وضع حمل دخترش، افسانه (آناهیتا نعمتی)، فوت می‌کند. بعد از پیروزی انقلاب پدر افسانه از زندان آزاد می‌شود و قیمومت دخترش را بدست می‌آورد و برای همیشه او را از زندگی پدربزرگ (آتش تقی‌پور) خارج می‌کند.اکنون پس از گذشت سال‌ها پدربزرگ از کردهٔ خود پشیمان است و می‌خواهد جبران مافات کند به همین دلیل از نوهٔ خود رضا (دانیال حکیمی) که در فرانسه زندگی کند می‌خواهد که به کشور برگردد و افسانه را پیدا کند و ثروتی را که سهم مادر اوست به او بدهد.

بازیگران سریال مسافر

آناهیتا نعمتی (زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود)، همچنین معروف به آنا نعمتی، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

بازیگران سریال مسافر

دانیال حکیمی (زادهٔ ۳۱ فروردین ۱۳۴۲ در شاهرود) بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو است.

بازیگران سریال مسافر

جلال اجلالی (زادهٔ ۱۳۲۶) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.

بازیگران سریال مسافر

ابوالفضل پورعرب (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۰) بازیگر و کارگردان اهل ایران است. او بابت بازی در فیلم‌های عروس (۱۳۶۹)، نرگس (۱۳۷۰) و مردی شبیه باران (۱۳۷۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شده که برای مردی شبیه باران موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد. او برای نقش آفرینی در فیلم عروس برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ شد.

بازیگران سریال مسافر

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۵ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

منبع:دلگرم

کدخبر: 862086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟