زن عجیب الخلقه عشق جهان لقب گرفت ! / چرا همه عاشقش بودند ! + فیلم و عکس حیرت آور
حجم ویدیو: 15.99M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09

در فیلم بالا عجیب الخلقه ترین ماهی جهان را ببینید که زشت ترین هم است.

 بابا ونگا که با لقب «نوستراداموس بالکان» شناخته می شود، گفته می شود ماجرای حملات یازده سپتامبر را به درستی پیش بینی کرده بود.

بابا ونگا در مزرعه ای در مقدونیه امروزی به دنیا آمد و ظاهراً بعد از اینکه در یک طوفان گرفتار می شود بینایی اش را از دست می دهد رفتار این زن طوری بود که در جهان به او عجیب الخلقه بعد تولد می گفتند او به دلیل درد شدید نمی توانست چشم هایش را باز کند و بعد از آن بود که شروع به پیشگویی اتفاقات عجیب در آینده منطقه خود کرد.

بابا ونگا

پیشگوی حمله به برج‌های دوقلو، چه خوابی دیده؟

به سرعت هزاران نفر برای دیدن او در مقابل خانه اش صف کشیدند، به ویژه کسانی که به دنبال پیش بینی های بابا ونگا از آینده جنگ جهانی دوم بودند. بابا ونگا در این عصر چنان مشهور شده بود که حتی دولت بلغارستان در سال ۱۹۶۶ حقوقی را به خاطر توانایی های خارق العاده اش برای وی در نظر گرفت. مراسم تدفین ونگا با حضور صدها نفر برگزار شده و خانه اش در پتریخ در نزدیکی مرز یونان اکنون به یک موزه تبدیل شده است.

هیچ کس نمی داند که وی چرا پیشگویی هایش را شخصاً به نگارش درنیاورده و ظاهراً کسانی که به او مراجعه می کردند صرفاً به جمله های حکیمانه او گوش داده و سپس آن ها را به دیگران منتقل می کردند.

پیشگوی حمله به برج‌های دوقلو، چه خوابی دیده؟

کدخبر: 858025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟