ماندگارترین لباس‌های خانم بازیگری که عین مجسمه‌هاست ! / شیک و خاطره انگیز

نیکول کیدمن از زمانی که یک هنرپیشه ناشناخته بود تا الان که در دهه پنجم زندگی اش است، با سبک پوششی که داشته، همواره مورد توجه بوده است. او در دوران بارداری‌اش هم با لباس‌های تجملاتی با طرح‌هایی خلاقانه، روی فرش قرمز می‌رفت.

نیکول مری کیدمن زادهٔ ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ بازیگر و تهیه‌کنندهٔ اهل استرالیا و ایالات متحده است. نیکول کیدمن که بابت فعالیت در محصولات سینمایی و تلویزیونی با ژانرهای گوناگون شهرت دارد، نامش همواره در میان بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفته‌است. نیکول کیدمن جوایز متعددی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا، دو جایزهٔ امی ساعات پربیننده و شش جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده‌است.

این ستاره بزرگ هالیوود با حس مدِ تجربی‌اش شناخته می‌شود که اگر بخواهیم به زبان ساده ترجمه‌اش کنیم می‌شود؛ سبکِ مطابق حال و هوا و دلی! نگاهی داشته‌ایم به برخی از لباس‌های او در این سال‌ها که مورد توجه و الگو برداری قرار گرفته است.

کیدمن

کیدمن

سبک نیکول کیدمنی

کلاسیک و پیچیده دو کلمه‌ای هستند که هنگام توصیف سبک نیکول کیدمن به ذهن خطور می‌کنند. کیدمن به استثنای برخی از لباس‌هایی که در فرش قرمزهای مهم پوشیده است، تمایل دارد از ترندها دوری کند و در عوض از قطعات شیک و جاودانه مانند بلیزر، لباس‌های مشکی ساده، کت‌های شتری و حتی کفش‌های کتانی استفاده می‌کند.

این هنرپیشه استرالیایی اولین بار در اوایل دهه ۹۰ با بازی مقابل تام کروز در فیلم Days of Thunder وارد صحنه هالیوود شد.

استایل نیکول کیدمن استایل نیکول کیدمن

او در شصت و سومین مراسم اسکار یک لباس ساده مشکی پوشیده بود و با موهایی که فرهای طبیعی‌اش را داشت.

کیدمن

کیدمن زمانی که از هالیوودی‌های مشهور شده بود، اجازه نمی‌داد که این تعریف برای او زندانی بسازد. او بارها در کنار کروز با لباس‌هایی غیر رسمی، کلاه آفتابگیر و موهای بافته شده، دیده شد.

کیدمن

کدخبر: 857276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟