خاطره نرگس محمدی از سه ماه زندگی با استاد جمشید مشایخی !

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. نرگس محمدی به خاطر علاقه اش به بازیگری، کلاس های هنرپیشگی زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور و … دوره های مختلف را گذراند. نرگس محمدی در سال 1387 در فیلم اخراجی ها 2 بازی کرد اما شهرت اش با سریال ستایش 1 سعید سلطانی در سال 1389 شروع شد. نرگس محمدی بعنوان فتو مدل نیز فعالیت کرده است. نرگس محمدی هم اکنون با بازی در نقش پروین اعتصامی بر سر زبان ها افتاده است. نرگس محمدی همسر علی اوجی است. نرگس محمدی قبل از شروع به بازیگری پرستار بوده است.

نرگس محمدی درباره جمشید مشایخی گفت:  سیزدهمین روز فروردین ماه 98 یکی از تلخ ترین اتفاقات برای سینمای ایران رخ داد و سینمای ایران بزرگ مردی به نام جمشید مشایخی را از دست داد. هنرمندان و مردم ایران در اندوه از دست دادن بزرگ مردی چون جمشید مشایخی به سوگ نشستند و چهره هایی که خاطراتی با این هنرمند پیشکسوت داشتند بیشتر از سایرین در این اندوه فرو رفتند.نرگس محمدی یکی از هنرمندانی است که با رفتن استاد مشایخی در غم از دست دادن او به سوگ نشست

نرگس محمدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای تلخ برای درگذشت جمشید مشایخی به روز کرد.

جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه 1313 در تهران متولد شد و آثار ارزشمندی در سینمای ایران از خود برجای گذاشت و همواره از او به عنوان یکی از اساتید بازیگری یاد شده است.

نرگس محمدی

منبع:شمانیوز

کدخبر: 856803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟